logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki

  PR 24.07.2015, przeczytano 3068 razy
ilustracjastrzałka

Firma Intersnack Poland prowadzi szeroko zakrojone działania internetowe dla marki Przysnacki obejmujące kampanię display, video oraz kampanię w social mediach. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/intersnack-z-kampania-chipsow-przysnacki,25507,artykul.html

Idea kampanii nawiązuje do platformy komunikacyjnej marki Przysnacki - #DobreBoNasze.  Pokazuje nowoczesny folk wpisany w życie młodych ludzi. Kampania promuje chipsy o polskich smakach: rozmarynu, szynki wiejskiej, wędzonego boczku, czosnku i cebuli dymki. 

Kampania marki Przysnacki będzie trwała przez całe lato. W kanale YouTube, w serwisach VOD i na Facebooku pojawiły się zrealizowane na potrzeby projektu formaty video, m.in. teledysk do specjalnie napisanej i nagranej na potrzeby kampanii piosenki zespołu Future Folk „#DobreBoNasze”. 


Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, za koncept i nadzór kreatywny odpowiada agencja Isobar oraz Jacek Maciejewski, niezależny konsultant. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.

Grupa Dentsu Aegis Network Polska pracuje dla Intersnack od początku bieżącego roku. Dom mediowy Vizeum realizuje projekty z zakresu tworzenia strategii i zakupu mediów dla marek Felix i Przysnacki. Agencja Isobar Polska m.in. odpowiada za komunikację chipsów Przysnacki na Facebooku. Od listopada zeszłego roku wokół idei „#Dobrebonasze” stworzono ponad 70-tysięczną społeczność fanów. Działania na Facebooku można śledzić na profilu marki:  https://www.facebook.com/Przysnacki

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764