logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Introzap podsumowuje targi Packaging Innovations

  PR 10.04.2019, przeczytano 1148 razy
ilustracjastrzałka

Targi Packaging Innovations 2019, odbywające się w dniach 2-3 kwietnia br., były kolejną w ostatnich miesiącach imprezą branżową, na której firma Introzap promowała zaawansowane rozwiązania marki Kolbus (której jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce), przeznaczone do produkcji opakowań z tektury litej i falistej. Jak podkreślają jej przedstawiciele obecni na warszawskiej wystawie, w naszym kraju rośnie zainteresowanie zarówno samymi maszynami tego typu, jak też asortymentem, jaki można wytwarzać przy ich użyciu .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/introzap-podsumowuje-targi-packaging-innovations,382032,artykul.html

- Na targach Packaging Innovations pojawiliśmy się z własnym stoiskiem po raz drugi – mówi Jolanta Szafranek, odpowiedzialna w firmie Introzap za marketing. – Tym razem jednak z ofertą bogatszą niż przed rokiem, głównie z uwagi na przejęcie przez naszego strategicznego partnera – firmę Kolbus, brytyjskiego producenta BCS Autobox, specjalizującego się w produkcji maszyn do wytwarzania opakowań z tektury falistej. Obecnie to właśnie one, obok produkowanych od kilku lat przez Kolbus zautomatyzowanych systemów do wytwarzania opakowań luksusowych na bazie tektury litej, stanowią nasze portfolio. Zainteresowanie obiema liniami produktowymi było ze strony zwiedzających bardzo duże. Wielu zwracało uwagę na wysoką jakość opakowań, jakie prezentowaliśmy na naszym stoisku, wykonanych z udziałem maszyn marki Kolbus. Nie da się ukryć, że to właśnie finalne produkty stały się swego rodzaju wizytówką oferowanych przez nas rozwiązań – podobnie było na lutowych targach RemaDays Warsaw 2019.

Jak podkreśla Jolanta Szafranek, firma Introzap bardzo aktywnie promuje rozwiązania marki Kolbus na lokalnych i zagranicznych wydarzeniach branżowych:

- Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy w Polsce byliśmy obecni z własnym stoiskiem na kilku wydarzeniach dedykowanych branży opakowaniowej: Taropak w Poznaniu, ExpoOPAKOWANIA w Sosnowcu czy Packaging Innovations w Warszawie, ale też na targach RemaDays Warsaw, skierowanych do szeroko rozumianej branży poligraficznej i reklamowej. Nasi przedstawiciele byli też obecni na niedawnej wystawie CCE International, poświęconej produkcji i przetwórstwa tektury falistej i kartonów. Działania te, w połączeniu ze wzmożoną aktywnością handlową, powodują wzrost świadomości naszych obecnych i potencjalnych klientów w kontekście zmian w portfolio firm Kolbus i Introzap, jakie zaszły w minionym roku. Mamy nadzieję, że przełoży się to na rosnącą liczbę wdrożeń maszyn zarówno do produkcji opakowań z tektury litej jak i falistej.

Wśród promowanych na targach Packaging Innovations rozwiązań Kolbus przeznaczonych na rynek opakowań klasy premium, przedstawiciele firmy Introzap największą uwagę zwiedzających zwracali na sztandarowy produkt w tym zakresie – modułowy system BOXline. Do dyspozycji zwiedzających były liczne próbki opakowań wykonanych przy pomocy tego urządzenia wykonanych, także ze specjalnym wykończeniem i uszlachetnianiem oraz z uwzględnieniem elementów takich jak zamknięcie na magnes.

W kontekście opakowań z tektury falistej BCS Autobox, promowane były głównie rozwiązania klasy mid-range, takie jak kompaktowy model Boxer.

- Jest to proste w obsłudze, elastyczne i oferujące liczne możliwości rozwiązanie, umożliwiające – poza produkcją opakowań – dołączenie także kolejnych modułów, m.in. do drukowania w technologii cyfrowej, podawania arkuszy i aplikowania kleju – mówi Adam Pietrasik, specjalista ds. sprzedaży w firmie Introzap. – W naszym kraju pracuje kilkadziesiąt maszyn opatrzonych logiem BCS Autobox i mamy nadzieję, że w najbliższym czasie liczba ich polskich użytkowników wzrośnie.

Firma Introzap anonsuje swój udział także w kolejnych, zaplanowanych na najbliższe miesiące, wydarzeniach branżowych dedykowanych produkcji poligraficznej i opakowaniowej.

- O każdym z nich będziemy informować naszych klientów na bieżąco. Tymczasem bardzo dziękujemy wszystkim, którzy znaleźli czas, by odwiedzić nasze stoisko na targach Packaging Innovations 2019. Wiele z przeprowadzonych rozmów było bardzo konkretnych, a to za sprawą specyfiki samej imprezy i osób, jakie się na niej pojawiają. Tych, którzy do nas nie zdołali dotrzeć, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z firmą Introzap. – podsumowuje Jolanta Szafranek.

Źródło: Introzap Sp. z o.o.

www.introzap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764