logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IPG Health wzmacnia obecność w Europie Środkowo-Wschodniej dzięki FCB Health Spark

  PR 24.01.2023, przeczytano 272 razy
ilustracja

IPG Health rozwija swoją ofertę w Polsce by zintensyfikować działalność globalnych klientów i zwiększać ich wpływ w regionie. Mając na uwadze udane partnerstwo strategiczne z afiliowaną agencją IPG Health Spark Warsaw, sieć zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ipg-health-wzmacnia-obecnosc-w-europie-srodkowo-wschodniej-dzieki-fcb-health-spark,398742,artykul.html

To posunięcie przenosi markę FCB Health i jej filozofię „never finished” na polski rynek, wraz z mocą całej sieci IPG Health. Wprowadzenie FCB Health Spark podkreśla zaangażowanie sieci w zapewnianie najlepszych talentów, możliwości, wiedzy specjalistycznej i rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

FCB Health Spark z siedzibą w Warszawie, świadczy usługi w szerokim zakresie, w tym kreację, strategię, branding, medical writing i doradztwo medyczne, a także wsparcie digitalowe. Warto zauważyć, że dedykowany zespół technologiczny w FCB Health Spark wspiera klientów na platformie Veeva (Salesforce) jako część globalnego zespołu IPG Health dla tej platformy.

Zdaniem Saturnino Izquierdo, Prezesa IPG Health, Global Client Solutions for International Markets:

- FCB Health Spark zapewni jeszcze więcej korzyści dla naszych klientów – zarówno w Polsce, jak i w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza dalsza współpraca wprowadzi naszych klientów i ich marki na jeszcze wyższy poziom.

Za FCB Health Spark będzie odpowiedzialny Mariusz Otowski, który wnosi ponad 25 lat doświadczenia w marketingu, komunikacji i reklamie.

- Ostatnie dwanaście miesięcy wyróżniało się szybkim rozwojem i budowaniem nowych, trwałych relacji z naszymi klientami, zarówno w Polsce, jak i w całym regionie. Wprowadzenie na nasz rynek kultowej marki i ducha FCB Health bez wątpienia przyspieszy rozwój działalności i zwiększy zakres wpływu dla naszych klientów oraz ich marek – powiedział Otowski, Prezes Zarządu FCB Health Spark.

Joerg Hempelmann, Prezes IPG Health Europe, skomentował:

- Nasz zespół w Polsce wykonuje świetną pracę dla naszych klientów w regionie i został już nagrodzony pierwszym Effie Gold za swoją pracę. Nie możemy się doczekać kolejnych działań i naszego zaangażowania w Europie Środkowo-Wschodniej.

Źródło: IPG Health

www.ipghealth.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764