logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IPG Mediabrands i Tiktok stworzą program, który połączy marki z twórcami

  PR 06.04.2021, przeczytano 457 razy

IPG Mediabrands i TikTok łączą siły, aby zjednoczyć twórców i poprowadzić pierwszą w swoim rodzaju inicjatywę, której celem jest przeniesienie marek do centrum kultury. IPG Mediabrands i TikTok będą współtworzyć serię niestandardowych programów dla klientów IPG Mediabrands, pomagając im w budowaniu autentycznej obecności na TikToku poprzez współpracę ze społecznością twórców platformy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ipg-mediabrands-i-tiktok-stworza-program%2C-ktory-polaczy-marki-z-tworcami,390912,artykul.html

Firmy wyselekcjonują wspólnie grupę innowacyjnych, tworzących zróżnicowane treści, twórców (Creator Collective), którzy będą udzielać praktycznych wskazówek klientom IPG Mediabrands, co sprawi, że tworzone przez marki treści będą powiązane kulturowo, inkluzywne i oddziałujące na społeczność TikToka. "Creator Camps", kwartalna sesja, podczas której twórcy będą udzielać klientom IPG Mediabrands strategicznych porad i opiniować ich nadchodzące kampanie, będzie pierwszym programem z serii.

Creator Collective stanowi główny filar trzyletniej, globalnej współpracy pomiędzy IPG Mediabrands i TikTokiem, która koncentruje się na zapewnieniu agencjom i klientom IPG Mediabrands dostępu do wiedzy i szkoleń dotyczących TikToka, możliwości wejścia na rynek, zasobów i najlepszych praktyk, a także możliwości prowadzenia badań i prób.

- Jestem niezwykle dumny mogąc ogłosić, że klienci IPG Mediabrands uzyskają teraz unikalny dostęp do ogromnych możliwości contentowych i rozrywkowych TikTok - powiedział Daryl Lee, Global CEO, IPG Mediabrands.

- W miarę zmniejszania się zasięgu odbiorców w tradycyjnych formatach reklamowych, niezwykle ważne jest, aby budżety klientów zostały przeniesione na nowe sposoby łączenia się z odbiorcami. To partnerstwo dostarczy niesamowitej wartości naszym klientom i, co równie ważne, pomoże nam wszystkim poznać siłę tworzenia społeczności i treści na większą skalę - dodał Dani Benowitz, prezes IPG Mediabrands' MAGNA.

- Na TikToku marki mają wyjątkową możliwość stania się twórcami i autorami opowieści poprzez słuchanie społeczności i przyjęcie podejścia "always-on" do swoich treści. Cieszymy się, że możemy współpracować z IPG Mediabrands i pomagać ich klientom wykorzystywać trendy, tworzyć stały strumień treści, które rezonują z naszą społecznością, a także korzystać z kreatywności i kultury, która sprawia, że TikTok jest tak niesamowitą platformą - powiedział Blake Chandlee, prezes Global Business Solutions, TikTok.

TikTok i IPG Mediabrands zobowiązały się również do określenia nowych sposobów wspierania różnorodności, sprawiedliwości i integracji na platformie i poza nią. Obie firmy będą współpracować w celu opracowania innowacyjnych, kreatywnych strategii, które przyniosą korzyści organizacjom non-profit i podniosą rangę niedoreprezentowanych społeczności na platformie.

Źródło: IPG Mediabrands

www.ipgmediabrands.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764