logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ipla numerem 1 wśród serwisów VOD

  PR 10.05.2013, przeczytano 1122 razy

Najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2013 r odnotowują bardzo duży wzrost liczby użytkowników ipli, umieszczając ją na pierwszej pozycji wśród audytowanych platform VOD. Z rekordowym w swej historii wynikiem 3,2 mln realnych użytkowników ipla wyprzedziła dotychczasowych liderów tego zestawienia. W badanym okresie od 1 do 31 marca br. z oferty ipli skorzystało w sumie 3,2 mln RU: 2,35 mln za pośrednictwem aplikacji oraz 1,11 mln przez stronę www.ipla.tv.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ipla-numerem-1-wsrod-serwisow-vod,18668,artykul.html

To o prawie 400 tys. użytkowników więcej od dotychczasowego lidera zestawienia – serwisu Grupy Onet.pl - VOD.pl, który osiągnął wynik 2,8 mln RU. Za iplą i VoD.pl znalazły się kolejno: serwis Grupy Wirtualna Polska – Orange-wp.tv (2,56 mln RU), serwis Grupy TVN – tvnplayer.pl (1,37 mln RU), serwis Grupy TVP - tvp.pl -vod (0,62 mln RU) oraz  iplex.pl (0,15 mln RU),

Z uwagi na to, że badanie Megapanel PBI/Gemius nie obejmuje pełnej palety urządzeń, na których można korzystać z ipli, realny zasięg serwisu powinien zostać powiększony o użytkowników korzystających z aplikacji na urządzeniach mobilnych, konsolach, dekoderach operatorów płatnej telewizji oraz telewizorach SmartTV, na których według danych właściciela platformy, spółki Redefine, w marcu z oferty ipli skorzystało ponad 1,5 miliona widzów,

Obecnie ponad 50% oglądalności, czyli kontaktów z materiałami wideo na platformie ipla odbywa się poza stroną WWW i aplikacją PC,

W marcu największy wzrost oglądalności zanotowano wśród użytkowników korzystających z ipli za pośrednictwem strony www.ipla.tv.

Atrakcyjna oferta i promocje hitów

Na tak wysoki wynik ipli i szybki wzrost liczby użytkowników miało wpływ kilka czynników, a przede wszystkim udostępnienie bezpłatnie przedpremierowych materiałów znajdujących się w najnowszej wiosennej ramówce Telewizji Polsat, w tym najpopularniejszych seriali. Jeszcze przed emisją w Polsacie użytkownicy mogą śledzić perypetie ulubionych bohaterów i obejrzeć nowe odcinki: Przyjaciółek, Pierwszej miłości, Na krawędzi, Świata według Kiepskich, Dlaczego ja, Malanowski i Partnerzy, Trudne sprawy.

Ipla udostępnia także najpopularniejsze seriale i programy Telewizji Polskiej i Telewizji Puls. Są to formaty TVP: Na dobre i na złe, Rodzinka.pl, Nad rozlewiskiem, Klan, Barwy szczęścia, Wszystko przed nami, M jak miłość, Głęboka woda, Ojciec Mateusz, Komisarz Alex, Rancho, Anna German i Telewizji Puls: Dyżur, Zbrodnie niedoskonałe, No Problem, Menu na miarę,  W blasku fleszy, Z Archiwum Policji, JRG w akcji. Wprowadzenie na platformę nowych seriali i programów wsparte było kampanią obejmującą działania reklamowe i sponsoringowe w kanałach telewizyjnych Polsatu oraz online – na platformie ipla.tv i w serwisach zewnętrznych.

Zasoby biblioteki ipla we współpracy z największymi dystrybutorami i studiami filmowymi – m.in. Disney, Warner Bros, Kino Świat, SPI, Galapagos, Best Film - są konsekwentnie rozbudowywane o hity filmowe w opcji VoD. Spośród najnowszych pozycji filmowych, w marcu na platformie promowane były m.in. takie tytuły, jak: Marida Waleczna, Niezwykłe życie Timothy Greena, Dzwoneczek i sekret magicznych skrzydeł, Mroczny rycerz, Atlas Chmur, Milion Dolarów. Do oferty trafiły także 3 formaty emitowane na kanale AXN: serial science-fiction Metal Hurlant Chronicles, obyczajowy Eden Museum i program pokazujący najmroczniejsze filmy z lat 50., 60. i 70. - Max's Midnight Movies. W marcu za pośrednictwem ipli w opcji PPV dostępna była na żywo również gala KSW 22. Uruchomiono także nowe promocje: Tanie Hity oraz pakiet iplaMIX za 1 zł.

Obecnie ipla proponuje użytkownikom kolejne nowe hity filmowe, takie jak:  Jesteś Bogiem, Operacja Argo, Frankenweenie, Zambezia, Asterix i Obelix: W służbie jej Królewskiej Mości, Piąta Pora Roku, 360 stopni i inne.

Rekordy popularności ipla wśród aplikacji mobilnych

Ipla bije rekordy popularności wśród aplikacji mobilnych umożliwiających oglądanie treści wideo m.in. za pośrednictwem smartfonów i tabletów. W styczniu w Google Play pojawiła się nowa odsłona aplikacji dla systemu Android, w lutym w iTunes dla iOS. Nowa aplikacja oferuje nie tylko odświeżoną szatę graficzną, ale umożliwia także pełniejsze korzystanie z możliwości, jakie daje ipla. Na początku stycznia liczba pobrań aplikacji na Android przekroczyła milion.

Bogata oferta ipli, w tym najnowsze premiery, dostępna jest obecnie na komputerach (strona www.ipla.tv, aplikacja ipla dla Windows i Windows 8), urządzeniach mobilnych (iOS, Android, Windows Phone), urządzeniach SmartTV (Samsung, LG, Philips, Sony, Panasonic), dekoderach (Cyfrowy Polsat, Netia, Toya) oraz konsolach Playstation3.

Źródło: Cyfrowy Polsat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764