logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iprospect dla Lancerto

  PR 23.09.2017, przeczytano 586 razy

Do grona klientów iProspect dołączyła firma Lancerto. Agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizuje dla marki Lancerto kompleksową kampanię sprzedażową w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iprospect-dla-lancerto,33826,artykul.html

iProspect rozpoczął współpracę z marką odzieżową Lancerto. Agencja zajmie się obsługą AdWords (search, w tym Product Listing Ad z zastosowaniem remarketingu w wyszukiwarce), a także działaniami w Google Display Network, wraz z remarketingiem segmentacyjnym i dynamicznym. Na Facebooku przeprowadzi kampanię performance z wykorzystaniem link ads, remarketingu i promocji video. Dla nowego klienta zrealizowane zostaną także aktywności displayowe, z wykorzystaniem programmatic buying, malingi do konsumentów. iProspect wdroży także DCM.

Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z nowym partnerem,  którego poszukiwaliśmy od dłuższego czasu. O wyborze iProspect  zdecydowało bogate portfolio klientów i kompetencje dedykowanego  zespołu. Nie do przecenienia były też rekomendacje oraz zrozumienie  wyzwań, jakie niesie ze sobą rynek męskiej odzieży formalnej. W tej  chwili LANCERTO mocno stawia na sprzedaż i komunikację online. Dzięki  współpracy z iProspect, poza wzrostem sprzedaży generowanym dzięki  działaniom performance marketingowym, liczymy także na zwiększenie  rozpoznawalności brandu oraz mocniejszą korelację między użytkownikami  on- i offline. - Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce,  LANCERTO S.A.

Celem kampanii realizowanej dla Lancerto przez iProspect jest osiągnięcie wzrostu i wartości sprzedaży w sklepie internetowym - Lancerto.com. Umowę podpisano na rok. Agencja iProspect została wybrana do współpracy dzięki porównaniu ofert rynkowych.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764