logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iprospect i Dentsu X obsłużą komunikacyjnie marki Egis Polska

  PR 23.03.2021, przeczytano 403 razy

Do grona klientów grupy dentsu dołącza EGIS, firma farmaceutyczna obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Agencje iProspect oraz dentsu X zajmą się obsługą dwóch marek z portfolio firmy: Biovital oraz DIP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iprospect-i-dentsu-x-obsluza-komunikacyjnie-marki-egis-polska,390748,artykul.html

Nawiązanie współpracy między EGIS a dentsu nastąpiło w lutym br. Umowa została nawiązana na podstawie przetargu, który rozstrzygnięto pod koniec stycznia 2021 r.  Zakres współpracy obejmuje świadczenie kompleksowych usług z zakresu kampanii digital oraz analityki danych.

- Rok 2020 przyspieszył trendy, które w biznesie OTC obserwowaliśmy już od kilku lat: rosnącą rolę e-commerce i poszukiwanie przez marki nowych sposobów dotarcia do konsumentów, wyjście poza model oparty na telewizji. Szukaliśmy partnera, który wspólnie z nami zbuduje strategie i narzędzia obecności naszych marek OTC w sieci. Nasze działania będą uzupełnieniem inwestycji w tradycyjne media i skupią się na analizie i budowaniu ścieżek zakupowych. - mówi Damian Kurzaj, Marketing Manager OTC w EGIS Polska.

- Mając na uwadze zmieniające się zachowania zakupowe konsumentów oraz wzrost transakcji dokonywanych online wiemy, że w dzisiejszych czasach obecność marek w digitalu jest konieczna. Dlatego skupimy się na prowadzeniu działań, które w oparciu o narzędzia analityczne przełożą się także na wzrost sprzedaży w ecommerce. - mówi Katarzyna Goś, Communications Manager, dentsu X (dentsu Polska).

Dla nowego klienta iProspect oraz dentsu X poprowadzą kampanie w Google, działania social ads na Facebooku, zakup kampanii programmatycznych oraz aktywności reklamowe na Ceneo. W ramach współpracy zostanie także przeprowadzona implementacja pełnej analityki, atrybucji oraz dashboardów umożliwiających monitorowanie danych – zarówno digitalowych, jak offline’owych oraz sprzedażowych w jednym miejscu.

Od 2020 roku komunikacja marki Biovital opiera się na idei „Łatwo o zmiany!”. Celem działań online będzie rozszerzenie przekazu marki oraz promocja dbałości o zdrowie i dobre samopoczucie Polaków. Dodatkowym celem kampanii produktów DIP jest budowanie świadomości skuteczności marki w kategorii maści i żelów przeciwbólowych.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764