logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iprospect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii Oneblade dla marki Philips

  PR 26.04.2019, przeczytano 1303 razy
ilustracjastrzałka

Spółki Carat oraz iProspect realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iprospect-oraz-carat-realizuja-kolejna-odslone-kampanii-oneblade-dla-marki-philips,382228,artykul.html

Działania reklamowe wokół produktów z serii OneBlade to kontynuacja współpracy między marką a agencjami. W kampanii OneBlade Carat odpowiedzialny jest za planowanie i zakup TV, natomiast iProspect za zakup digital,  kreację online oraz outdoor. Celem najnowszej odsłony kampanii OneBlade jest budowa świadomości produktu wśród mężczyzn w wieku 18-34 lat oraz wzrost sprzedaży.

Część działań mediowych już wystartowała. 8 kwietnia ruszyła kampania w najważniejszych stacjach telewizyjnych, planowana do 28.04. Działania opierają się o główne kanały (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz kanały najlepiej dopasowane tematycznie, w których emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy. Działaniom w TV towarzyszy kampania online prowadzona poprzez strony gamingowe, aplikacje mobilne, muzyczne oraz strony kontekstowo dopasowane do grupy docelowej, oparta o formaty video oraz display. W skład kampanii wchodzi również outdoor geotergetowany skierowany do górników ze specjalnie przygotowanym copy w gwarze śląskiej. Działania skupiają się wokół 21 lokalizacji na obszarze woj. śląskiego,  przy wejściach do kopalni lub w ich pobliżu.

ilustracjastrzałka

Spółki Carat oraz iProspect obsługują markę Philips odpowiednio od 2012 roku i 2017 roku na mocy umowy globalnej. Carat odpowiedzialny jest za zakup mediów offline, natomiast iProspect mediów online.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764