logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iprospect rusza z kampanią mediową dla marki WMF

  PR 04.10.2022, przeczytano 334 razy
ilustracja

Marka WMF powierzyła agencji przygotowanie kampanii mediowej nowego produktu premium – ekspresu do kawy WMF Perfection. Agencja odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów w kanałach online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iprospect-rusza-z-kampania-mediowa-dla-marki-wmf,397458,artykul.html

Kampania promująca nowość w ofercie marki WMF, realizowana jest pod hasłem „WMF Perfection. Wszechzmysłowa przyjemność”. Do współpracy w projekcie został zaproszony m.in. polski projektant mody – Dawid Woliński.  

W promocji nowego produktu wykorzystane zostaną zarówno spoty reklamowe na YT oraz w TVN, jak i kampania banerowa. Planowane są również aktywności w obrębie portali społecznościowych, wykorzystujące niestandardowe targetowanie, umożliwiające dotarcie do grupy odbiorców.

– Podejmowane aktywacje realizują kluczowe cele, jakie były przed nami postawione, a także wskaźniki efektywności zarówno w procesie optymalizacji kosztu zakupu, jak i dotarcia do grupy docelowej – tłumaczy Aleksandra Maksymiec, Communications Manager w iProspect, dentsu Polska.

Ogólnopolska kampania marki WMF właśnie wystartowała i będzie emitowana do połowy grudnia br. Za kreację oraz produkcję odpowiada agencja Performance Media, za zakup mediów – iProspect z grupy dentsu.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764