logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iprospect wygrywa przetarg Zalando

  PR 10.01.2023, przeczytano 317 razy

iProspect, agencja należąca do dentsu, ogłosiła dziś, że została wybrana globalną agencją mediową Zalando - jednej z wiodących europejskich platform poświęconych modzie i lifestyle’owi. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów marki, co ma przyczynić się do przyspieszenia współpracy rynkowej i ciągłości kampanii międzynarodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iprospect-wygrywa-przetarg-zalando,398582,artykul.html

Globalna skala iProspect, ogromna pasja i strategia digital-first, w połączeniu z głęboką ekspertyzą na temat marki, przypieczętowały zwycięstwo agencji.

- Biorąc pod uwagę ponad 50 milionów aktywnych użytkowników w centrum Europy oraz wysoce wyrafinowany model współpracy w zakresie ecommerce i mody, konieczne było, aby nasze pomysły wniosły zarówno prostotę, jak i trafność do aktywacji mediów Zalando - powiedziała Amanda Morrissey, iProspect Global Client & Brand President.

Morrissey kontynuuje: - Rozumiejąc kluczowe punkty styku zakupów na każdym rynku i sposób, w jaki przecinają się one z życiem ludzi, byliśmy w stanie pokazać, jak możemy bardziej angażować odpowiednich odbiorców, aby tworzyć głębsze więzi emocjonalne z klientami.

Od stycznia 2023 r. iProspect będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup wszystkich mediów tradycyjnych na 25 rynkach Zalando, w tym: w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwecji, Włoszech, Polsce i Hiszpanii. To rozszerzenie dotychczasowych, wielokrotnie nagradzanych* kompetencji iProspect, dzięki któremu agencja będzie mogła ściśle współpracować z Zalando, aby pomóc w kształtowaniu przyszłości handlu detalicznego w regionie, jak i poza nim.

Ralph Rijks, wiceprezes ds. marketingu regionalnego w Zalando, wyjaśnia powody wyboru iProspect jako wyłącznego partnera medialnego:

- Dla nas, nasi klienci są w centrum wszystkiego co robimy, chcemy być czymś więcej niż tylko platformą do kupowania najnowszych trendów modowych i lifestyle’owych. Zespół iProspect zrozumiał naszą ambicję bycia miejscem inspiracji i zaangażowania dla naszych odbiorców. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad tworzeniem głębszych więzi emocjonalnych między naszą marką a naszymi klientami.

Źródło: Iprospect

www.iprospect.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764