logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iprospect wypromuje subbrand Link4

  PR 05.07.2018, przeczytano 638 razy

Agencja iProspect rozpoczęła współpracę z LINK4. W ramach współpracy przeprowadzi dla ubezpieczyciela kampanię performance’ową nowej linii produktowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iprospect-wypromuje-subbrand-link4,37141,artykul.html

iProspect poszerza swoje portfolio klientów o firmę LINK4, pioniera i lidera ubezpieczeń direct w Polsce. Dla nowego klienta agencja przeprowadzi kampanię obejmującą promocję nowego produktu w ofercie LINK4 – ubezpieczeń dla mam i dzieci, LINK4 Mama. W ramach działań reklamowych zostanie przeprowadzona szeroka kampania performance promująca nowy subbrand w portfolio klienta. Celem kampanii realizowanej przez agencję jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych LINK4 Mama.

- Kierujemy dziś unikalną ofertę, zarówno do kobiet w ciąży, jak i rodziców, którzy już mają dzieci. To z myślą o nich uszyliśmy ten niepowtarzalny i naprawdę innowacyjny produkt. I taka też będzie ta kampania. Chcemy być wszędzie tam, gdzie spotykają się mamy, gdzie rozmawiają, gdzie wymieniają poglądy, dzielą się obawami i poradami - Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu w LINK4

Umowa między iProspect i LINK4 została podpisana na mocy rozszerzenia współpracy prowadzonej przez agencję Red8 Advertising, która od tego roku jest częścią Dentsu Aegis Network.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764