logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iprospect wzmacnia kompetencje digitalowe i analityczne

  PR 09.04.2019, przeczytano 332 razy

iProspect wzmacnia kompetencje analityczne. Agencja połączy siły z Amnetem oraz DDS-em. Zmiana jest kolejnym etapem transformacji, która ma na celu koncentrowanie pełnej gamy kompetencji marketingowych w ramach tzw. zespołów zintegrowanych oraz wzmocnienie współpracy wewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iprospect-wzmacnia-kompetencje-digitalowe-i-analityczne,382027,artykul.html

Od maja br. agencja iProspect poszerza zakres swoich kompetencji, rozbudowując je o zasoby digitalowe, programmatic oraz wzmacniając dział analityczny. Pod szyldem iProspect łączą się trzy podmioty. Nowy brand stworzą: dotychczasowy zespół spółki, złożony ze 112 pracowników, a także 23 ekspertów Amnet, zajmujących się zakupem mediów w modelu programmatic buying oraz DDS (Dentsu Data Services), 12-osobowa komórka, której konsultanci obsługują klientów Dentsu Aegis Network Polska, w zakresie analityki, zarządzania danymi oraz marketing technology. Integracja kompetencji jest zgodna z modelem operacyjnym grupy „One Dentsu” przyjętym w zeszłym roku. Zgodnie z nim prace dla klientów są realizowane w ramach zespołów zintegrowanych – tj. zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.

- Integracja, którą właśnie prezentujemy to kolejny etap transformacji Grupy. Ma ona na celu dostarczanie naszym klientom kompleksowej i eksperckiej obsługi wraz z doradztwem i rozwiązaniami komunikacyjnymi opartymi zarówno na mediach tradycyjnych jak i digitalowych, przy każdorazowym wykorzystaniu danych i technologii. Nowy model koncentruje się na skrojonym do potrzeb klientów wykorzystywaniu potencjału grupy jak i naszych partnerów po stronie mediów. Będzie to miało bezpośrednie przełożenie na wzrost konkurencyjności, a także znaczną poprawę efektywności operacyjnej spółek w Grupie – mówi Rafał Wolnomiejski, Chief Commercial Officer Dentsu Aegis Network Polska.

Zmieni się skład zarządu iProspect. Nowym szefem zintegrowanego zespołu iProspect zostanie Artur Malinowski, dotychczasowy szef domu mediowego Carat i ekspert o kilkunastoletnim doświadczeniu mediowym. Ewa Woroszył (Chief Financial Officer Dentsu Aegis Network) stanie się członkiem zarządu spółki, zaś Dorota Grzywacz obejmie funkcję dyrektora operacyjnego.

Nowym dyrektorem zarządzającym Carat zostanie Izabela Sochacka, związana z Dentsu Aegis Network od 2006 roku. Sochacka połączy nową rolę ze zwierzchnictwem nad zespołem mediowym w dentsu X, które pełni od stycznia br. Zarówno Sochacka, jak i Malinowski uczestniczą w Route500, autorskim programie Dentsu Aegis Network, dedykowanym menedżerom z wysokim potencjałem liderskim. Proces przejmowania obowiązków przez nowych dyrektorów zarządzających będzie realizowany w kwietniu.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764