logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

irma Sebipol uruchomiła portal internetowy miejscowości Otrębusy

  PR 03.11.2008, przeczytano 1809 razy

Portal stworzony przez Sebipol powstał przy współpracy z lokalną społecznością i przedsiębiorcami z rejonu Otrębus i okolic. Strona internetowa poprawi komunikację między sołtysem a mieszkańcami oraz ułatwi kontakty wewnątrz społeczności Otrębus, Kań Helenowskich i Popówka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/irma-sebipol-uruchomila-portal-internetowy-miejscowosci-otrebusy,8092,artykul.html

Będzie propagować informacje dotyczące historii rejonu, a także wydarzeń religijnych, kulturalnych i oświatowych oraz wspierać okolicznych twórców i artystów. Ułatwi użytkownikom dotarcie do produktów i usług oferowanych przez lokalnych przedsiębiorców.

W portalu internetowym znajdą się informacje sołeckie, gminne i powiatowe, archiwalne numery miesięcznika „U nas O.K.”, artykuły historyczne i aktualności, a także ogłoszenia drobne. Będzie można zobaczyć m.in. takie działy jak: instytucje, sławni ludzie i ciekawe miejsca oraz kultura. Do dyspozycji internautów są także galerie zdjęć i katalog firm, a także informacje o rozkładzie jazdy pociągów WKD i autobusów PKS. Zalogowani użytkownicy skorzystają zapewne z rozbudowanych opcji społecznościowych jak i forum dyskusyjnego służącego wymianie poglądów na temat ostatnich wiadomości dotyczących życia w Otrębusach i okolicznych miejscowościach.

Na szczególną uwagę zasługuje ciekawy wygląd strony oraz przejrzysty interfejs menu. Dla mniej zaawansowanych użytkowników stworzono wiele podpowiedzi i objaśnień działania poszczególnych funkcji – FAQ. Firma Sebipol dla potrzeb portalu wykonała także zdjęcia panoramy Otrębus z wieży kościoła. Zdjęcia zostały połączone i zanimowane za pomocą technologii Flash. Interaktywna animacja została umieszczona w górnej części portalu. Kolejnym wyzwaniem jaki podjęła firma Sebipol był projekt herbu Otrębus, oraz digitalizacja wielu archiwalnych zdjęć i artykułów zamieszczonych na portalu.

www.otrebusy.pl
Źródło: Sebipol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

stronka średnia, może nawet marna

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764