logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE: Panasoniec ogłasza przejście na technologię laserową

  PR 05.02.2019, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

Firma Panasonic Business ogłosiła podczas ISE 2019 całkowite przejście na technologię laserową w obszarze projekcji o wysokiej jasności. Jednocześnie firma prezentuje na targach dwa nowe modele projektorów laserowych 4K oraz szeroką ofertę monitorów 4K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise%3A-panasoniec-oglasza-przejscie-na-technologie-laserowa,381102,artykul.html

RQ50K to najjaśniejszy w ofercie Panasonic projektor laserowy, pierwszy model na świecie, który pozwala osiągnąć jasność obrazu na poziomie 50 000 lumenów z wykorzystaniem tylko jednego urządzenia, co oznacza oszczędność czasu podczas instalacji i konfiguracji. Projektor oferuje rozdzielczość 4K i wykorzystuje oddzielne moduły laserowo-fosforowe SOLID SHINE do odcieni czerwonych, zielonych i niebieskich, dzięki czemu gwarantuje najwyższy poziom reprodukcji kolorów, i co za tym idzie wyświetlanie żywych i wciągających obrazów.

Jednocześnie firma przedstawiła trzy nowe obiektywy z zerowym offsetem dla projektorów Panasonic 1-Chip i 3-Chip DLP. Obiektywy zapewnią większe możliwości instalacji projektorów, szczególnie podczas wydarzeń na żywo, w miejscach z ograniczoną przestrzenią lub tam, gdzie obraz ma otaczać widzów z każdej strony, np. w muzeach czy parkach rozrywki. Dzięki nowatorskiej konstrukcji w kształcie litery L obiektywy eliminują problem przesunięcia ekranu związanego z projekcją z bardzo niewielkich odległości.

- Panasonic utrzymuje udział w rynku na poziomie 80 proc. w obszarze projekcji na żywo. Z nowym modelem 50 000 lumenów potwierdzamy naszą wiodącą pozycję w branży i najwyższe standardy jeśli chodzi o stosunek wielkości urządzenia do jasności – mówi Jan Markus Jahn, Director of Panasonic Visual System Solutions.

Kolejną nowością jest projektor 1-Chip DLP PT-RQ100. Model oferuje jasność 10 000 lumenów i zaawansowane technologie przetwarzania kolorów, m.in. funkcję Pixel Shifting, która przesuwa piksele w obrazie po przekątnej, aby zapewnić rozdzielczość Ultra High Definition (3840 x 2400). Urządzenie jest także wyposażone w Color Harmonizer, który odpowiada za doskonałą reprodukcję kolorów. Dzięki temu wyświetla żywe i wciągające obrazy, co oznacza, że ​​idealnie sprawdzi się w takich miejscach, jak centra rozrywki czy muzea. Ponadto projektor umożliwia do 20 000 godzin bezobsługowej pracy.

Klasa przyszłości

W obszarze edukacji Panasonic prezentuje swoją interpretację "Scale-Up Classroom", której celem jest umieszczenie uczniów w centrum systemu nauczania. Wybierając najlepsze technologie Panasonic do współpracy i rozwiązania innych firm stworzono nowoczesną, interaktywną klasę. Wykorzystano w niej m.in. 43-calowe interaktywne monitory i zdalnie sterowane kamery PTZ do transmitowania wykładu na żywo za pośrednictwem pojedynczego kabla LAN. W ten sposób technologia umożliwia bezproblemowe dzielenie się treścią i współpracę uczniów, zwiększając ich zaangażowanie w naukę.

Bezszwowe ściany wideo i nowe modele monitorów 4K

W obszarze monitorów Digital Signage Panasonic przedstawił dwa nowe modele LCD, w tym TH-55VF2, który oferuje najcieńszą na świecie ramkę 0,88 mm. To sprawia, że ​​urządzenie jest idealne do tworzenia wieloekranowych ścian wideo wykorzystywanych m.in. w firmach do prezentacji marketingowych czy w galeriach handlowych. Prezentowany jest także nowy monitor LCD (TH-55LFV9), który uzupełnia serię LFV i jest wyposażony w ultracienką ramkę 3,5 mm.

Panasonic rozszerzył ofertę monitorów 4K, uzupełniając ją o dziesięć nowych modeli. Serię SQ1 (obejmującą dotychczas modele 98 i 86 cali) uzupełniono o cztery urządzenia o przekątnych od 43 do 65 cali. Monitory te wyróżnia smukła konstrukcja i jasność na poziomie 500 cd/m2. Wprowadzono również nową serię monitorów CQ1 obejmującą sześć modeli o przekątnych od 43 do 86 cali, z których każdy zapewnia 400 cd/m2 i ciągłą pracę do 16 godzin dziennie.

ProAV - produkcja na żywo

W obszarze Broadcast i ProAV Panasonic przedstawił nowy model kamery PTZ, AW-UE150. Jest to pierwsza kamera z trybem HDR oferująca nagrywanie w jakości 4K 50p. Wraz z nią prezentowany jest nowy kontroler zdalnego sterowania AW-RP150 - wyposażony w duży ekran LCD do monitorowania i regulowania ustawień menu. Kontroler może być obsługiwany jedną ręką za pomocą joysticka oraz tradycyjnie oburącz, co pozwala zarządzać wszystkimi funkcjami kamery. Ponadto podczas ISE Panasonic zdradzi szczegóły współpracy z firmami Tecnopoint, Polecam i KST w obszarze rozwiązań do transmisji.

- To dla nas największe targi ISE. Prezentujemy bardzo szeroką ofertę rozwiązań do produkcji wydarzeń na żywo i do współpracy, dla różnych sektorów - edukacji, rozrywki oraz handlu. Niezależnie od tego, czy chodzi o niewielką salę lekcyjną czy mapping całego budynku, nasze rozwiązania technologiczne spełnią potrzeby każdego klienta i umożliwią realizację najbardziej kreatywnych pomysłów - podsumowuje Jan Markus Jahn.

Źródło: Panasonic Business

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764