logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2015: Panasonic z nową wersją projektorów DZ21K

  PR 13.02.2015, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował zmodernizowaną serię swoich flagowych projektorów do prezentacji w dużych pomieszczeniach - DZ21K. Nowa linia o nazwie PT-DZ21K Evo jest wyposażona w technologię 3-chip DLP oraz czterolampowy system gwarantujący niezawodne działanie przez długi czas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2015%3A-panasonic-z-nowa-wersja-projektorow-dz21k,23935,artykul.html

Seria DZ21K Evo to nowa wersja wiodących na rynku europejskim projektorów o wysokiej rozdzielczości. Urządzenia zostały zaprojektowane z myślą o ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku, a następnie były szeroko wykorzystywane podczas wydarzeń masowych oraz w branży wynajmu.

Nowa seria Evo zyskała mocny procesor DMD zapewniający częstotliwość odświeżania obrazu na poziomie 120 Hz. Dzięki temu oraz wzmocnionemu układowi optycznemu w projektorach poprawiono parametry ostrości, co przełożyło się na wyższą jasność, rozdzielczość i kontrast.

Pozostałe udoskonalenia obejmują technologię DIGITAL LINK, pozwalającą na przesyłanie sygnałów audio i wideo za pomącą pojedynczego kabla LAN, dwa wejścia 3G-SDI (tylko modele PT-DZ21K2 i PT-DS20K2) oraz nowo opracowany system optymalizacji obrazu (Detail Clarity Processor) służący precyzyjnemu odtwarzaniu obrazów.

Panasonic przebudował także system modulacji lampy i wydłużył cykl jej wymiany z 2000 do 3000 godzin. Nowe modele są znacznie bardziej efektywne za sprawą Ekofiltra wielokrotnego użytku o wydłużonej żywotności, a także w skutek zmniejszenia zużycia energii poprzez zastosowanie lamp o niższej mocy. Co więcej, hermetyczny system chłodzenia cieczą z czujnikiem ciśnienia pozwolił obniżyć poziom hałasu z 49 do 46 dB, co oznacza o 50 proc. cichszą pracę urządzenia. 

- Nowy projektor DZ21K Evo zachowuje najważniejsze zalety pierwowzoru, takie jak wysoka jasność 20 000 lumenów, kontrast na poziomie 10000:1 oraz rozdzielczość WUXGA. Seria DZ21K zyskała dużą popularność, ustawiając wysoko poprzeczkę w klasie projektorów dużej jasności. Myślę, że udało nam się znacznie udoskonalić produkt, nie tracąc zalet poprzedniego modelu, a co ważne utrzymując jego kompaktowy rozmiar i niewielką wagę 43 kilogramów – mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Serię wyróżnia także elastyczność instalacji, którą zapewnia miedzy innymi możliwości poziomej i pionowej regulacji obiektywu oraz system Multi-Screen Support. Ten ostatni, służący do wyświetlania projekcji wieloekranowych, pozwala wyświetlać duży, składający się z wielu mniejszych obraz (dzięki funkcjom Edge blending, colour matching oraz procesorowi Multi-Screen). Dodatkowo projektory wykorzystują korekcję jasności Multi-Unit Brightness Control oraz funkcję korekcji geometrycznej, ułatwiając projekcję obrazu z wielu urządzeń oraz zapewniając możliwość wyświetlania prezentacji na zakrzywionych powierzchniach.

Nowa seria Panasonic PT-DZ21K Evo obejmuje cztery modele: PT-DZ21K2 (o jasności 20000 lumenów i rozdzielczości WUXGA), PT-DS20K2 (o jasności 20000 lumenów i rozdzielczości SXGA+), PT-DW17K2 (o jasności 17000 lumenów i rozdzielczości WXGA) oraz PT-DZ16K2 (o jasności 16000 lumenów i rozdzielczości Full HD). Wszystkie urządzenia będą dostępne u Autoryzowanych Dystrybutorów Panasonic od lipca 2015 r. 

Więcej informacji na temat profesjonalnego sprzętu audiowizualnego i emisyjnego Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl.

Źródło: Panasonic

panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764