logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2016: Laserowe projektory Sony VPL-FWZ o średniej jasności

  PR 09.02.2016, przeczytano 900 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony powiększa swoją ofertę projektorów z laserowym źródłem światła (Z-Phosphor) o średniej jasności. Nowe modele VPL-FWZ65 (6000 lumenów, WXGA) i VPL-FWZ60 (5000 lumenów WXGA) uzupełniają obecną ofertę produktów laserowych, w tym niedawno ogłoszony model VPL-FHZ57 (4100 lumenów).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2016%3A-laserowe-projektory-sony-vpl-fwz-o-sredniej-jasnosci,27412,artykul.html

Nowe modele, przeznaczone do użytku w edukacji, firmach, dużych obiektach, rozrywce itp,. powiększają ofertę profesjonalnych projektorów Sony z laserowym źródłem światła łącznie do 9 urządzeń. Mają one jasność od 2000 do 7000 lumenów i są dostępne w wersjach o rozdzielczości WXGA, WUXGA oraz 4K.

Firma Sony realizuje swoją dwutorową strategię i w dalszym ciągu będzie równolegle oferować laserowe projektory instalacyjne 3LCD oraz ich odpowiedniki wyposażone w tradycyjną lampę. Z tego powodu Sony wprowadza także dwa nowe modele z lampą: VPL-FW65 (6300 lumenów, WXGA) i VPL-FW60 (5200 lumenów, WXGA). Ułatwią one wybór optymalnego sprzętu w sytuacjach, w których lepszym rozwiązaniem może się okazać projektor z tradycyjną lampą. Nowe modele laserowe i lampowe są oparte na technologii paneli BrightEra, zapewniających naturalne i żywe kolory.

Dla zapewnienia jeszcze wyższej jakości obrazu nowe modele są wyposażone w rozwiązania takie jak „Reality Creation”: technologię zapożyczoną z zaawansowanych projektorów do kina domowego. System Reality Creation analizuje i przetwarza wszystkie sygnały wejściowe w celu poprawy szczegółowości, wyrazistości i ostrości obrazu oraz zwiększenia jego rozdzielczości. Zapewnia to wrażenie oglądania bardziej szczegółowego obrazu nawet przy korzystaniu z serii WXGA o mniejszej rozdzielczości.

Laserowe źródło światła eliminuje czekanie na rozgrzanie i wystygnięcie lampy, ograniczony zakres kątów instalacji projektora oraz trudności z równoczesnym uzyskaniem wysokiej jasności i wysokiej rozdzielczości.

Projektory laserowe są projektowane do pracy praktycznie bez żadnej konserwacji przez okres do 20 000 godzin. Dzięki energooszczędnym funkcjom, takim jak automatyczne przyciemnianie czy automatyczna jasność, całkowity koszt ich eksploatacji jest niższy niż projektorów z konwencjonalną lampą.

Wszystkie cztery nowe modele są wyposażone w elektryczny system przesuwania osi obiektywu w szerokim zakresie. Ułatwia on instalację sprzętu w trudnych warunkach: wysoko nad ekranem albo obok biegnącej po suficie instalacji ogrzewania, wentylacji bądź klimatyzacji.

Nowe projektory mogą ponadto współpracować z różnymi opcjonalnymi obiektywami, między innymi do wyświetlania z małej odległości i obiektywem typu telezoom, zapewniającym współczynnik projekcji do 4,84:1. Wymianę obiektywów upraszcza i przyspiesza bagnetowy system mocowania.

Najnowszym modelem Sony z tej serii produktów jest VPLL-3003: pierwszy na świecie wymienny obiektyw do projektorów 3LCD przeznaczony do wyświetlania z bardzo małej odległości. Dzięki systemowi dużych luster obiektyw utrzymuje ostrość i ogranicza deformacje obrazu. Przemieszczenie osi oraz ostrość można z łatwością regulować pilotem. Wynoszący 0,33:1 współczynnik projekcji umożliwia pracę w ograniczonej przestrzeni.

Obiektyw pozwala na wyświetlanie obrazu o przekątnej 203- 762cm (80–300 cali) z bardzo małej odległości - 99 cm dla obrazu o przekątnej 356 cm (140"). Idealnie nadaje się do mniejszych pomieszczeń, muzeów i zastosowań Digital Signage.

Wszystkie nowe modele mają wbudowane łącze HDBaseT. Pozwala ono przesyłać jednym kablem o długości do 100 metrów wszystkie sygnały: wideo, audio, sterujące i IP. Upraszcz tym samym łączenie urządzeń i zmniejsza całkowity koszt systemu.

Firma Sony opracowała ponadto nowy, intuicyjny, zunifikowany protokół sterowania gamą swoich projektorów, który ułatwia integrację różnych modeli w obrębie jednej instalacji. Nowy protokół Sony będzie obsługiwany przez współpracujących producentów systemów sterowania, takich jak Crestron, Extron czy AMX.

Dziś mamy przyjemność przedstawić nasze najnowsze projektory instalacyjne przeznaczone dla firm i wyższych uczelni — mówi Robert Meakin, menedżer produktu ds. projektorów biznesowych w Sony Europe, Professional Solutions. — Jesteśmy bardzo dumni, że dzięki współpracy z naszymi klientami, partnerami i dealerami powstają rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. I chociaż Sony jest liderem na rynku projekcji laserowej, z rozmów z naszymi klientami wyraźnie wynika, że wciąż równie ważna jest technologia lampowa. Zamierzamy więc wspierać obie technologie, realizując naszą dwutorową strategię: równolegle z wprowadzeniem projektora laserowego będziemy także oferować wersję z tradycyjną lampą. Koncentrujemy się przede wszystkim na opracowywaniu rozwiązań, które niezależnie od używanej technologii zapewniają znakomitą jakość koloru i ostrość obrazu.

Nowe projektory Sony zostaną wprowadzone na rynek europejski zgodnie z poniższym harmonogramem:

  • VPL-FWZ65, 6000 lumenów, WXGA, laser, kwiecień 2016 r.
  • VPL-FWZ60, 5000 lumenów, WXGA, laser, marzec 2016 r.
  • VPL-FW65, 6300 lumenów, WXGA, lampa, czerwiec 2016 r.
  • VPL-FW60, 5200 lumenów, WXGA, lampa, maj 2016 r.

Źródło: Sony

www.pro.sony.eu/projectors

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764