logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2017: Epson z nagrodą w kategorii Best Large Stand

  PR 24.02.2017, przeczytano 939 razy
ilustracjastrzałka

Atrakcyjna forma, niesamowity pokaz mappingu 3D i bolid Formuły 1 przytwierdzony do ścianki jako część instalacji to tylko niektóre czynniki, które wpłynęły na decyzję jury, by przyznać firmie Epson nagrodę za najlepsze stoisko w kategorii Best Large Stand podczas targów ISE 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2017%3A-epson-z-nagroda-w-kategorii-best-large-stand,31582,artykul.html

Ta prestiżowa nagroda została wprowadzona dopiero w tym roku w ramach ISE Stand Design Awards. Wyróżnienia są przyznawane przez ISE wspólnie z Exhibitor Magazine na podstawie opinii grona profesjonalistów z branży targowej. Jury oceniało m.in. jak dobrze stoisko reprezentowało główne przesłania marki, jak skutecznie wykorzystana została przestrzeń, jaką role grała grafika i oświetlenie oraz jakie ogólne wrażenie wywoływało na odwiedzających.

Stoisko Epsona zostało zaprojektowane tak, aby zademonstrować jasność i skuteczność projektorów w technologii 3LCD oraz główne atuty inteligentnych okularów Moverio. Najbardziej efektownym elementem stoiska był spektakularny pokaz techniki mapowania 3D, dzięki której projektor Epson EB-L25000 – obecnie najjaśniejszy projektor laserowy 3LCD na rynku – wyswietlał kolorowe wzory na bolidzie Formuły 1, przytwierdzonym do ścianki stoiska. Ożywiony w ten sposób samochód był centralnym punktem barwnych instalacji. Odwiedzający stoisko mogli zapoznać się z możliwościami projektorów biznesowych, mobilnych i tych o ultrakrótkim rzucie.

Neil Colquhoun, dyrektor działu profesjonalnych urządzeń do wizualizacji w Epson Europe, komentuje: - Wystrój stoiska jest niezmiernie ważn, zarówno jeśli chodzi o kreowanie tożsamości marki, jak i pokazanie najlepszych atutów produktów, nie wspominając już o zapewnieniu sobie szansy na wyróżnienie się w zatłoczonej i głośnej hali wystawowej. Wkładamy wiele wysiłku – zarówno intelektualnego jak i ciężkiej pracy – w organizację naszych stoisk, dlatego nagroda za ten wysiłek to ogromna satysfakcja. W imieniu całego zespołu chciałbym podziękować organizatorom – ISE oraz Exibitor Magazine – za wybór naszego stoiska do tej właśnie nagrody, w jej pierwszym roku istnienia.


Źródło: Epson

www.global.epson.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764