logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2018: Profesjonalne wyświetlacze LG OLED i Open Frame dla biznesu

  PR 09.02.2018, przeczytano 891 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów ISE 2018 (Integrated Systems Europe) LG Electronics zaprezentuje ekrany do zastosowań zarówno w sklepach jak i przestrzeni publicznej oraz biurach. Portfolio futurystycznych jak i  uniwersalnych wyświetlaczy obejmuje panele OLED: przezroczyste, Open Frame, ściany wideo OLED oraz inne innowacyjne produkty, które pobudzają wyobraźnię odwiedzających.



Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2018%3A-profesjonalne-wyswietlacze-lg-oled-i-open-frame-dla-biznesu,35400,artykul.html

Najważniejszym elementem ekspozycji LG na targach ISE jest 55-calowy transparentny ekran OLED – nowoczesny model o niezwykle wąskiej ramce i eleganckim kształcie. Za przezroczystym panelem OLED, na którym mogą być wyświetlane filmy reklamowe lub informacje o specjalnych ofertach, świetnie prezentują się różnego rodzaju ekspozycje. Dzięki temu, ten wyjątkowy ekran znakomicie sprawdzi się do zastosowań w sklepach oraz galeriach sztuki.

Podczas ISE 2018 LG zademonstruje także możliwości wyświetlaczy OLED Open Frame, pokazując imponujący kanion zbudowany z 60 wklęsłych i wypukłych paneli OLED Open Frame. Te zakrzywione, elastyczne wyświetlacze są w stanie w idealny sposób zaprezentować zarówno możliwości indywidualnego dostosowywania kształtu ekranu, jak i perfekcyjną jakość obrazu.

Formę oraz wielkość paneli OLED Open Frame można zmieniać w zależności od potrzeb branży, w której miałyby być stosowane. Mogą one służyć zarówno jako wielkoformatowe ekrany wideo, jak i wyświetlacze informacyjne dopasowane do poszczególnych obiektów handlowych.

Kolejną ekspozycją przyciągającą uwagę na stoisku LG jest ściana wideo z równomierną ramką o grubości 0,6 mm. Takie wzornictwo nie rozprasza uwagi i nie zaburza wrażeń wzrokowych, dzięki czemu ściana wideo idealnie nadaje się do reklamowania produktów najwyższej klasy, zwłaszcza z branży modowej i kosmetycznej. LG zaprezentuje również ścianę wideo o jasności 1500 cd/m2, która gwarantuje bardzo wyraźny obraz i doskonale nadaje się do zastosowań w miejscach o intensywnym oświetleniu.

Wyświetlacze LG stanowią optymalne rozwiązanie dla biznesu i branży cyfrowo-reklamowej ale również komunikacyjnej. Nowe panele do systemów informacji dla pasażerów FIDS (Flight Information Display System) są dostępne w różnorodnych wielkościach oraz orientacjach. Wyposażone je w udoskonalone warstwy przeciwodblaskowe, dzięki czemu informacje na ekranach zawsze są czytelne dla pasażerów.

Podłużny format 86- i 88-calowych wyświetlaczy Ultra Stretch sprawia, że idealnie nadają się do jednoczesnego wyświetlania informacji i wskazówek w kilku językach.

Zaawansowane tablice multimedialne IDB (Interactive Digital Boards) z matrycą IPS w rozdzielczości 4K są natomiast doskonałym narzędziem ułatwiającym efektywną współpracę podczas spotkań biznesowych. Tablice multimedialne LG wyposażono w czuły panel dotykowy, który precyzyjnie rozpoznaje dotknięcia w wielu miejscach. Dzięki temu, ekran może służyć jako tablica dla kilku osób jednocześnie, które w intuicyjny, wygodny sposób mogą przekazywać swoje pomysły.

LG zaprezentuje też 65-calowy panel do wideokonferencji w rozdzielczości 4K, który zaprojektowano we współpracy z firmą Cisco. Ten zaawansowany system B2B powstał dzięki połączeniu wiedzy i doświadczenia LG w dziedzinie wyświetlaczy UHD klasy Premium oraz najlepszej w branży technologii sieciowych firmy Cisco.

Wyróżniony wieloma nagrodami telewizor OLED Wallpaper stanowi elegancki akcent wystroju wnętrz hotelowych - tym bardziej, że został wyposażony w tryb Gallery pozwalający na wyświetlanie obrazów niczym z galerii sztuki.

Z myślą o potrzebach branży hotelowej, w telewizorze zastosowano system Pro:Centric pozwalający na łatwe zarządzanie wyświetlanymi treściami. Dodatkowo dzięki rozwiązaniom IoT opartym na inteligentnym hotelowym telewizorze LG, goście korzystając z interfejsu użytkownika Pro:Centric Direct, mogą bezprzewodowo sterować wyposażeniem pokoju np. zasłonami, zamkami w drzwiach, oświetleniem.

- Jesteśmy niezmiernie dumni z pozycji globalnego lidera branży urządzeń informacyjno-reklamowych. Jeszcze bardziej cieszy nas nieustannie poszerzająca się oferta kreatywnych rozwiązań dla biznesu. Naszym priorytetem jest opracowanie gamy praktycznych rozwiązań o dużej wartości użytkowej, przeznaczonych dla szerszej grupy klientów takich jak sklepy detaliczne, instytucje rządowe, hotele, czy branża edukacyjna i komunikacyjna. - powiedział Koo Kwang-mo, szef oddziału Information Display firmy LG Electronics

Podczas targów ISE 2018 firma LG zaprezentuje wiele różnorodnych ekranów, w tym panele OLED In-glass Wallpaper, Ultra Stretch, High Brightness Signage.

Źródło: LG Electronics

www.lg.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764