logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2018: Panasonic stawia w tym roku na rozwiązania 4K

  PR 06.02.2018, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

Jedną z nowości Panasonic podczas tegorocznych targów ISE jest laserowo-fosforowy projektor 4K+ o nazwie PT-RQ22K - przeznaczony do wydarzeń scenicznych oraz stałych instalacji. Ponadto firma prezentuje interaktywne monitory z technologią wielodotykową ShadowSense, a także urządzenia zintegrowane z aplikacją do transmisji danych LinkRay.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2018%3A-panasonic-stawia-w-tym-roku-na-rozwiazania-4k,35345,artykul.html

Premiera modelu PT-RQ22K, projektora laserowego 3-Chip DLP to jedna z wielu zapowiedzi japońskiego producenta na wystawie ISE w Amsterdamie. Urządzenie obejmuje technologię Solid Shine, jest wyjątkowo lekkie i zapewnia przy tym filmową jakość obrazu przekraczającą 4K.

ilustracjastrzałka

Ofertę projektorów laserowych Panasonic uzupełni także model o jasności 12 000 lumenów, PT-RZ120. Projektor ma te same kompaktowe wymiary i niewielką wagę, co modele 10 000 lumenów. Podobnie jak one korzysta w technologii 1-Chip DLP, posiada laserowo-fosforowe źródło światła i nie wymaga filtra.

ilustracjastrzałka

Ponadto Panasonic przedstawił nową serię lekkich, przenośnych projektorów o wysokiej jasności - linię PT-VW360. Są one najlżejszymi i najjaśniejszymi urządzeniami w swojej klasie. Oferują wyświetlanie obrazu w wysokiej jakości, o przekątnej nawet do 300 cali.

Dla rynku edukacyjnego i korporacyjnego Panasonic przygotował serię PT-MZ770. Dwa projektory, które wchodzą w jej skład, łączą niewielkie wymiary i technologię LCD z niskimi kosztami utrzymania i niezawodnością lasera Solid Shine. Posiadają też odporną na działanie kurzu obudowę, która minimalizuje potrzeby konserwacyjne i wydłuża okres eksploatacji urządzeń.

Co ważne, projektory PT-MZ770 są zintegrowane z technologią transmisji danych LinkRay. To oznacza, że za pomocą światła emitowanego przez urządzenie informacje mogą być przesyłane do smartfonów odbiorców. Dzięki temu projektory idealnie sprawdzą się w wizualnej komunikacji cyfrowej, szczególnie w miejscach publicznych.

W obszarze digital signage firma przedstawiła sześć profesjonalnych monitorów 4K przeznaczonych do instalacji w centrach handlowych, salonach sprzedaży, salach konferencyjnych oraz wykładowych. Modele dostępne będą w rozmiarach od 43 do 86 cali. Ekrany te są bardzo proste w instalacji, dają możliwość łatwej konfiguracji ustawień i zarządzania całą siecią ekranów, dzięki wbudowanemu odtwarzaczowi multimediów USB, który wyświetla treści 4K i Full HD bez potrzeby stosowania kabli zewnętrznych lub dekodera STB.

Firma podczas ISE prezentuje też linię wyświetlaczy interaktywnych. Są to nowe wersje monitorów AF1 i LF80 wykorzystujące technologię wielodotykową ShadowSense. Dzięki temu oferują użytkownikom dużą swobodę działania i możliwość pracy grupowej. Ekrany te dostępne są w rozmiarach 42, 49 i 55 cali. 2

VISUAL SYSTEM SOLUTIONS

Oprócz samych rozwiązań, Panasonic podczas targów zaprezentuje ich możliwości w trakcie specjalnego widowiska, które na żywo oglądać będzie można na stoisku firmy (hala 1, stoisko H20). Pokaz będzie łączył performance artystów sztuk wizualnych, technologię projekcji laserowej, mapping 3D, technologie 4K i IP oraz zautomatyzowane rozwiązania z zakresu nagrywania wideo.

Nad przygotowaniem projekcji Panasonic współpracował z czterema firmami. Za projekt odpowiada firma Painting with Light. Novaline dostarczyła niewidzialne tkaniny, które służą jako ekrany do wyświetlenia projekcji. Z kolei firmy Blacktrax oraz Disguise (dawniej d3 Technologies) zapewniły system śledzenia ruchu umożliwiający odtworzenie prezentacji na poruszających się obiektach, a także technologię serwerową do obsługi prezentacji na żywo.

- Obecność Panasonic podczas ISE z roku na rok jest coraz wyraźniejsza. W tym roku chcemy, aby nasz pokaz specjalny zatarł granicę między tym, co dzieję się na żywo a co jest wyświetlane z projektorów. Ponadto wprowadziliśmy kilka niesamowicie mocnych rozwiązań, które uzupełniają naszą ofertę AV – mówi Jan Markus Jahn, Director of Panasonic Visual Systems in Europe.

Hasło, które w tym roku przyświeca Panasonic podczas ISE to „the freedom to create”. - Wierzymy, że firmy odnoszą sukces tylko wtedy, gdy są naprawdę skupione na potrzebach swoich klientów i dysponują technologiami, które im na to pozwalają - dodaje Jan Markus Jahn.

Firma Panasonic jest obecna na targach ISE w centrum konferencyjnym RAI w Amsterdamie od 6 do 9 lutego 2018 r.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764