logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2019: 10 nowych monitorów 4K od Panasonic

  PR 21.02.2019, przeczytano 1021 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic wzmocnił ofertę monitorów 4K, rozszerzając serię SQ1 oraz prezentując zupełnie nową serię CQ1. Urządzenia, zaprojektowane z myślą o rynku Digital Signage, będą dostępne w rozmiarach od 43 do 98 cali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2019%3A-10-nowych-monitorow-4k-od-panasonic,381337,artykul.html

Linia SQ1 została uzupełniona o cztery monitory o przekątnej od 43 do 65 cali (TH-655SQ1, TH-55SQ1, TH49SQ1, TH43SQ1). Urządzenia oferują te same funkcje i jakość co dostępne na rynku modele o przekątnych 98 i 86 cali. Za sprawą smukłej i eleganckiej konstrukcji idealnie sprawdzą się w sklepach, salach konferencyjnych, studiach nadawczych oraz dyspozytorniach.

Monitory mogą pracować w trybie 24/7, oferują jasność na poziomie 500 cd/m2, są wyposażone w technologię IPS oraz powłokę antyrefleksyjną. Zapewniają doskonałą widoczność niezależnie od kąta patrzenia, a także wysoką jakość obrazów dzięki obsłudze formatu HDR i 12-osiowemu zarządzaniu kolorami.

Modele SQ1 są proste w konfiguracji dzięki wykorzystaniu opatentowanego przez Panasonic rozwiązania DIGITAL LINK 4K opartego na standardzie HDBaseT, który łączy sygnały wideo, audio oraz sterowania z urządzeniami zewnętrznymi za pomocą jednego kabla LAN. Z kolei odtwarzacz multimedialny USB 4K eliminuje potrzebę stosowania urządzeń zewnętrznych i pozwala pobierać aktualizacje przez sieć LAN. Ponadto monitory można łączyć ze sobą łańcuchowo i z łatwością skonfigurować dużą ścianę wideo.

- Jako jedna z pierwszych firm na rynku wprowadziliśmy do naszych urządzeń gniazdo Intel SDM (Smart Display Module) - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic. - Karty SDM mogą zawierać procesor Intel lub interfejsy, takie jak SDI, NDI lub VoIP. Oznacza to, że monitor i opcje łączności można elastycznie skonfigurować w zależności od zastosowania. Kiedy połączymy to z szeroką gamą kolorów w standardzie ITU-R BT.2020, trybem HDR oraz aktywnym zarządzaniem kolorami, modele SQ1 są nie do pobicia pod względem jakości obrazu i możliwości połączenia z różnymi urządzeniami – dodaje.

Panasonic zapowiedział też wprowadzenie na rynek zupełnie nowej serii monitorów CQ1. Obejmie ona sześć nowych urządzeń o jasności 400cd/m2, rozdzielczości 4K (3840x2160), z możliwością obsługi sygnałów 4K/60p. Podobnie jak w serii SQ1, dwa większe modele o przekątnych 86 i 75 cali są wyposażone w technologię IPS (TH-86CQ1/ TH-75CQ1), z kolei mniejsze (43, 50, 55 i 65 cali) wyposażone są w technologię Vertical Alignment (TH-65CQ1/ TH-55CQ1/ TH-50CQ1/TH-43CQ1).

Linia CQ1 jest zaprojektowana do nieprzerwanej, 16-godzinnej pracy i wyposażona w interfejs HDMI CEC. Monitory z tej serii sprawdzą się w salach konferencyjnych i klasach szkolnych.

- Seria CQ1 powstała z myślą o tych klientach, którzy poszukują monitorów 4K, ale nie wymagają ultrawysokiej jasności ani pracy w trybie całodobowym. Modele CQ1 to rozwiązanie przede wszystkim dla szkół, uniwersytetów i firm, które potrzebują dobrej jakości monitorów do sal konferencyjnych – mówi Magdalena Przasnyska.

Serie CQ1 i SQ1 wraz z obecną na rynku linią EQ1 stanowią pełny asortyment monitorów 4K Panasonic, który obejmuje już łącznie 18 modeli.

Więcej informacji na temat profesjonalnych rozwiązań wizualnych Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl/systemy-wizualne/.

Źródło: Panasonic System Communications Company Europe

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764