logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2019: 10 nowych monitorów 4K od Panasonic

  PR 21.02.2019, przeczytano 1020 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic wzmocnił ofertę monitorów 4K, rozszerzając serię SQ1 oraz prezentując zupełnie nową serię CQ1. Urządzenia, zaprojektowane z myślą o rynku Digital Signage, będą dostępne w rozmiarach od 43 do 98 cali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2019%3A-10-nowych-monitorow-4k-od-panasonic,381337,artykul.html

Linia SQ1 została uzupełniona o cztery monitory o przekątnej od 43 do 65 cali (TH-655SQ1, TH-55SQ1, TH49SQ1, TH43SQ1). Urządzenia oferują te same funkcje i jakość co dostępne na rynku modele o przekątnych 98 i 86 cali. Za sprawą smukłej i eleganckiej konstrukcji idealnie sprawdzą się w sklepach, salach konferencyjnych, studiach nadawczych oraz dyspozytorniach.

Monitory mogą pracować w trybie 24/7, oferują jasność na poziomie 500 cd/m2, są wyposażone w technologię IPS oraz powłokę antyrefleksyjną. Zapewniają doskonałą widoczność niezależnie od kąta patrzenia, a także wysoką jakość obrazów dzięki obsłudze formatu HDR i 12-osiowemu zarządzaniu kolorami.

Modele SQ1 są proste w konfiguracji dzięki wykorzystaniu opatentowanego przez Panasonic rozwiązania DIGITAL LINK 4K opartego na standardzie HDBaseT, który łączy sygnały wideo, audio oraz sterowania z urządzeniami zewnętrznymi za pomocą jednego kabla LAN. Z kolei odtwarzacz multimedialny USB 4K eliminuje potrzebę stosowania urządzeń zewnętrznych i pozwala pobierać aktualizacje przez sieć LAN. Ponadto monitory można łączyć ze sobą łańcuchowo i z łatwością skonfigurować dużą ścianę wideo.

- Jako jedna z pierwszych firm na rynku wprowadziliśmy do naszych urządzeń gniazdo Intel SDM (Smart Display Module) - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic. - Karty SDM mogą zawierać procesor Intel lub interfejsy, takie jak SDI, NDI lub VoIP. Oznacza to, że monitor i opcje łączności można elastycznie skonfigurować w zależności od zastosowania. Kiedy połączymy to z szeroką gamą kolorów w standardzie ITU-R BT.2020, trybem HDR oraz aktywnym zarządzaniem kolorami, modele SQ1 są nie do pobicia pod względem jakości obrazu i możliwości połączenia z różnymi urządzeniami – dodaje.

Panasonic zapowiedział też wprowadzenie na rynek zupełnie nowej serii monitorów CQ1. Obejmie ona sześć nowych urządzeń o jasności 400cd/m2, rozdzielczości 4K (3840x2160), z możliwością obsługi sygnałów 4K/60p. Podobnie jak w serii SQ1, dwa większe modele o przekątnych 86 i 75 cali są wyposażone w technologię IPS (TH-86CQ1/ TH-75CQ1), z kolei mniejsze (43, 50, 55 i 65 cali) wyposażone są w technologię Vertical Alignment (TH-65CQ1/ TH-55CQ1/ TH-50CQ1/TH-43CQ1).

Linia CQ1 jest zaprojektowana do nieprzerwanej, 16-godzinnej pracy i wyposażona w interfejs HDMI CEC. Monitory z tej serii sprawdzą się w salach konferencyjnych i klasach szkolnych.

- Seria CQ1 powstała z myślą o tych klientach, którzy poszukują monitorów 4K, ale nie wymagają ultrawysokiej jasności ani pracy w trybie całodobowym. Modele CQ1 to rozwiązanie przede wszystkim dla szkół, uniwersytetów i firm, które potrzebują dobrej jakości monitorów do sal konferencyjnych – mówi Magdalena Przasnyska.

Serie CQ1 i SQ1 wraz z obecną na rynku linią EQ1 stanowią pełny asortyment monitorów 4K Panasonic, który obejmuje już łącznie 18 modeli.

Więcej informacji na temat profesjonalnych rozwiązań wizualnych Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl/systemy-wizualne/.

Źródło: Panasonic System Communications Company Europe

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764