logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2019: Samsung prezentuje nową generację urządzeń Digital Signage 8K

  PR 07.02.2019, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka
Samsung prezentuje nowe wyświetlacze komercyjne w tym The Wall w technologii 8K i 8K HDR dla urządzeń LED signage

Samsung Electronics zaprezentował na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2019 w Amsterdamie pierwsze produkty digital signage oferujące jakość obrazu QLED 8K. Oprócz urządzeń signage QLED 8K uczestnicy ISE 2019 będą mieli okazję zapoznać się z takimi nowinkami technologicznymi jak The Wall 2019 i Multi-Link LED HDR dla produktów digital signage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2019%3A-samsung-prezentuje-nowa-generacje-urzadzen-digital-signage-8k,381138,artykul.html

Urządzenia signage QLED 8K: Najwyższa rozdzielczość na rynku dzięki sztucznej inteligencji

Samsung zaprezentował nowy 82” ekran QLED 8K Signage, który łączy najwyższą na rynku rozdzielczość z technologią poprawy jakości obrazu (upscalingu) opartą na sztucznej inteligencji (AI). Technologia poprawy rozdzielczości oparta na AI w wyświetlaczach komercyjnych pomoże m.in. w przyciągnięciu uwagi potencjalnych klientów. Dla właścicieli sklepów i reklamodawców oznacza to obniżenie kosztów związanych z prezentowaniem treści o niskiej rozdzielczości, która podczas wyświetlania na urządzeniu 8K, znacząco zyska na jakości.

Smukła konstrukcja nowych urządzeń digital signage, o grubości nie przekraczającej 40 mm, zapewnia łatwą instalację dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii optycznej firmy Samsung. Znakomicie wkomponowuje się w każde otoczenie zarówno w orientacji pionowej jak i poziomej. Dzięki rozdzielczości 7680 x 4320 pojedyncze piksele na obrazie są praktycznie niewidoczne dla ludzkiego oka.

Podobnie, jak zaprezentowany pod koniec ubiegłego roku telewizor, wyświetlacz QLED 8K zapewnia lepsze wyświetlanie czerni dzięki funkcji lokalnego przyciemniania i Quantum Light Control. Wyświetlacz obsługuje również funkcję HDR10+, i charakteryzuje się jasność szczytową dochodzącą do 4 000 nitów co zapewnia 100-procentowe odwzorowanie kolorów niezależnie od poziomu jasności.

ilustracjastrzałka

The Wall 292″ w rozdzielczości 8K: premiera w pierwszej połowie 2019 r.

W pierwszej połowie bieżącego roku Samsung wprowadzi na rynek wyświetlacz The Wall o przekątnej 292” i rozdzielczości 8K. The Wall to wielkoformatowy wyświetlacz modułowy, idealnie nadający się zarówno do luksusowych rezydencji, jak i do zastosowań biznesowych. Można go konfigurować i dostosowywać do różnych rozmiarów i proporcji w zakresie od 73 do 292 cali. Smukła, bezramkowa konstrukcja The Wall umożliwia dyskretne wkomponowanie wyświetlacza w otoczenie. Tryb Ambient daje możliwość wyświetlania różnorodnych treści, takich jak fotografie i dzieła sztuki oraz dopasowanie tła do otoczenia.

Wrażenia wizualne oferowane przez wyświetlacz, mają być uzupełnione przez najwyższej klasy rozwiązania audio oferowane przez partnerów Samsunga takich jak Harman Luxury Audio i Steinway Lyngdorf. Samsung współpracuje też z firmami Control4, Crestron i Savant w zakresie rozwiązań automatyki domowej oraz Domotz, Ihiji i OrvC w zakresie możliwości zdalnego monitorowania.

Multi-Link LED HDR: Pierwsze w branży 8K HDR dla urządzeń signage LED

Multi-Link LED HDR to pierwsza w branży technologia 8K LED HDR. Za pomocą zastrzeżonego prawnie algorytmu i analizy scen, Multi-Link LED HDR zamienia treści w obraz o jakości HDR, bez potrzeby wykorzystania specjalnych metadanych.

Technologia Multi-Link LED HDR wyposażona jest także funkcję Inverse Tone Mapping (ITM) i Dynamic Peaking, w celu osiągnięcia maksymalnej jasności i kontrastu pełnego ekranu poprzez podwojenie wartości szczytowej luminancji. Funkcja odwzorowywania kolorów pozwala również ustawić adaptacyjną gamę kolorów, aby uzyskać realistyczne, żywe barwy LED.

Ponadto Technologia Multi-Link LED HDR dzięki optymalnemu trybowi transmisji na żywo dostarcza treści przekazywane na żywo z mniejszym opóźnieniem. Pomaga to wyeliminować plątaninę przewodów w innych wyświetlaczach za pomocą 100 metrowego kabla LAN.

Dzięki funkcji Multi 8K Frame Lock wbudowanej w Multi-Link LED, integratorzy nie potrzebują osobnego urządzenia do synchronizacji treści prezentowanych na wyświetlaczach 8K. Technologia Multi-Link LED HDR obsługuje wszystkie urządzenia Samsung SMART LED Signage i jest kompatybilna z urządzeniami z serii The Wall Professional i IFJ.

ilustracjastrzałka

Seria OMN/OMN-D: Światowa prezentacja urządzeń digital signage przeznaczonych do częściowej eksploatacji na zewnątrz

Samsung wprowadzi w tym roku na rynek serię urządzeń digital signage przeznaczonych do częściowej eksploatacji na zewnątrz OMN/OMN-D. Wyświetlacze przeznaczone do umieszczenia w oknach wystawowych, dostępne w rozmiarach 46″ i 55″, pozwalają na wyświetlanie żywych i wyraźnych barw oraz zapewniają doskonałą widoczność, nawet w bezpośrednim świetle słonecznym. Jest to możliwe dzięki wysokiej jasności ekranów dochodzącej do 4000 nitów i wysokim współczynniku kontrastu 5000:1.

Seria OMN-D zaoferuje dwustronne wyświetlacze, które pozwolą na pokazywanie treści jednocześnie od frontu jak i wewnątrz sklepu, zwiększając tym samym możliwości promocji. Dzięki wbudowanej sieci WiFi i zastosowaniu jednego kabla zasilającego i LAN, seria ta eliminuje plątaninę kabli i zmniejsza zużycie energii.

Oba rodzaje wyświetlaczy wyposażone są w pyłoszczelną obudowę o klasie szczelności IP5X oraz trójstopniowe zabezpieczenie przed przegrzaniem, co zapewnia długi okres eksploatacji. Ekrany posiadają także autorskie rozwiązanie – MagicINFO S6 z systemem operacyjnym Tizen 4.0, które ułatwia zarządzanie treściami. Wyświetlacze znajdą zastosowanie w różnych punktach detalicznych od restauracji szybkiej obsługi po domy towarowe.

ilustracjastrzałka

Na targach ISE Samsung prezentuje również nowe wyświetlacze z serii QMR i QBR 4K liczącej pięć modeli – od 43” do 75”. Każdy z nich wyposażony jest w technologię poprawiającą rozdzielczość (upscaling) i pyłoszczelną obudowę klasy IPX5, system zabezpieczeń KNOX oraz Wi-Fi do zarządzania bezprzewodowego. Stworzona z myślą o centrach handlowych, sklepach i lotniskach, seria QMR oferuje jasność 500 nitów i panel z powłoką antyodblaskową. Przeznaczony do mniejszych sklepów, stacji i przystanków, QBR ma jasność 350 nitów. Obie serie to unowocześnione wersje poprzednich urządzeń o mniejszych ramkach i bardziej symetrycznym wzornictwie.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764