logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2019: Samsung prezentuje nową generację urządzeń Digital Signage 8K

  PR 07.02.2019, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka
Samsung prezentuje nowe wyświetlacze komercyjne w tym The Wall w technologii 8K i 8K HDR dla urządzeń LED signage

Samsung Electronics zaprezentował na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2019 w Amsterdamie pierwsze produkty digital signage oferujące jakość obrazu QLED 8K. Oprócz urządzeń signage QLED 8K uczestnicy ISE 2019 będą mieli okazję zapoznać się z takimi nowinkami technologicznymi jak The Wall 2019 i Multi-Link LED HDR dla produktów digital signage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2019%3A-samsung-prezentuje-nowa-generacje-urzadzen-digital-signage-8k,381138,artykul.html

Urządzenia signage QLED 8K: Najwyższa rozdzielczość na rynku dzięki sztucznej inteligencji

Samsung zaprezentował nowy 82” ekran QLED 8K Signage, który łączy najwyższą na rynku rozdzielczość z technologią poprawy jakości obrazu (upscalingu) opartą na sztucznej inteligencji (AI). Technologia poprawy rozdzielczości oparta na AI w wyświetlaczach komercyjnych pomoże m.in. w przyciągnięciu uwagi potencjalnych klientów. Dla właścicieli sklepów i reklamodawców oznacza to obniżenie kosztów związanych z prezentowaniem treści o niskiej rozdzielczości, która podczas wyświetlania na urządzeniu 8K, znacząco zyska na jakości.

Smukła konstrukcja nowych urządzeń digital signage, o grubości nie przekraczającej 40 mm, zapewnia łatwą instalację dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii optycznej firmy Samsung. Znakomicie wkomponowuje się w każde otoczenie zarówno w orientacji pionowej jak i poziomej. Dzięki rozdzielczości 7680 x 4320 pojedyncze piksele na obrazie są praktycznie niewidoczne dla ludzkiego oka.

Podobnie, jak zaprezentowany pod koniec ubiegłego roku telewizor, wyświetlacz QLED 8K zapewnia lepsze wyświetlanie czerni dzięki funkcji lokalnego przyciemniania i Quantum Light Control. Wyświetlacz obsługuje również funkcję HDR10+, i charakteryzuje się jasność szczytową dochodzącą do 4 000 nitów co zapewnia 100-procentowe odwzorowanie kolorów niezależnie od poziomu jasności.

ilustracjastrzałka

The Wall 292″ w rozdzielczości 8K: premiera w pierwszej połowie 2019 r.

W pierwszej połowie bieżącego roku Samsung wprowadzi na rynek wyświetlacz The Wall o przekątnej 292” i rozdzielczości 8K. The Wall to wielkoformatowy wyświetlacz modułowy, idealnie nadający się zarówno do luksusowych rezydencji, jak i do zastosowań biznesowych. Można go konfigurować i dostosowywać do różnych rozmiarów i proporcji w zakresie od 73 do 292 cali. Smukła, bezramkowa konstrukcja The Wall umożliwia dyskretne wkomponowanie wyświetlacza w otoczenie. Tryb Ambient daje możliwość wyświetlania różnorodnych treści, takich jak fotografie i dzieła sztuki oraz dopasowanie tła do otoczenia.

Wrażenia wizualne oferowane przez wyświetlacz, mają być uzupełnione przez najwyższej klasy rozwiązania audio oferowane przez partnerów Samsunga takich jak Harman Luxury Audio i Steinway Lyngdorf. Samsung współpracuje też z firmami Control4, Crestron i Savant w zakresie rozwiązań automatyki domowej oraz Domotz, Ihiji i OrvC w zakresie możliwości zdalnego monitorowania.

Multi-Link LED HDR: Pierwsze w branży 8K HDR dla urządzeń signage LED

Multi-Link LED HDR to pierwsza w branży technologia 8K LED HDR. Za pomocą zastrzeżonego prawnie algorytmu i analizy scen, Multi-Link LED HDR zamienia treści w obraz o jakości HDR, bez potrzeby wykorzystania specjalnych metadanych.

Technologia Multi-Link LED HDR wyposażona jest także funkcję Inverse Tone Mapping (ITM) i Dynamic Peaking, w celu osiągnięcia maksymalnej jasności i kontrastu pełnego ekranu poprzez podwojenie wartości szczytowej luminancji. Funkcja odwzorowywania kolorów pozwala również ustawić adaptacyjną gamę kolorów, aby uzyskać realistyczne, żywe barwy LED.

Ponadto Technologia Multi-Link LED HDR dzięki optymalnemu trybowi transmisji na żywo dostarcza treści przekazywane na żywo z mniejszym opóźnieniem. Pomaga to wyeliminować plątaninę przewodów w innych wyświetlaczach za pomocą 100 metrowego kabla LAN.

Dzięki funkcji Multi 8K Frame Lock wbudowanej w Multi-Link LED, integratorzy nie potrzebują osobnego urządzenia do synchronizacji treści prezentowanych na wyświetlaczach 8K. Technologia Multi-Link LED HDR obsługuje wszystkie urządzenia Samsung SMART LED Signage i jest kompatybilna z urządzeniami z serii The Wall Professional i IFJ.

ilustracjastrzałka

Seria OMN/OMN-D: Światowa prezentacja urządzeń digital signage przeznaczonych do częściowej eksploatacji na zewnątrz

Samsung wprowadzi w tym roku na rynek serię urządzeń digital signage przeznaczonych do częściowej eksploatacji na zewnątrz OMN/OMN-D. Wyświetlacze przeznaczone do umieszczenia w oknach wystawowych, dostępne w rozmiarach 46″ i 55″, pozwalają na wyświetlanie żywych i wyraźnych barw oraz zapewniają doskonałą widoczność, nawet w bezpośrednim świetle słonecznym. Jest to możliwe dzięki wysokiej jasności ekranów dochodzącej do 4000 nitów i wysokim współczynniku kontrastu 5000:1.

Seria OMN-D zaoferuje dwustronne wyświetlacze, które pozwolą na pokazywanie treści jednocześnie od frontu jak i wewnątrz sklepu, zwiększając tym samym możliwości promocji. Dzięki wbudowanej sieci WiFi i zastosowaniu jednego kabla zasilającego i LAN, seria ta eliminuje plątaninę kabli i zmniejsza zużycie energii.

Oba rodzaje wyświetlaczy wyposażone są w pyłoszczelną obudowę o klasie szczelności IP5X oraz trójstopniowe zabezpieczenie przed przegrzaniem, co zapewnia długi okres eksploatacji. Ekrany posiadają także autorskie rozwiązanie – MagicINFO S6 z systemem operacyjnym Tizen 4.0, które ułatwia zarządzanie treściami. Wyświetlacze znajdą zastosowanie w różnych punktach detalicznych od restauracji szybkiej obsługi po domy towarowe.

ilustracjastrzałka

Na targach ISE Samsung prezentuje również nowe wyświetlacze z serii QMR i QBR 4K liczącej pięć modeli – od 43” do 75”. Każdy z nich wyposażony jest w technologię poprawiającą rozdzielczość (upscaling) i pyłoszczelną obudowę klasy IPX5, system zabezpieczeń KNOX oraz Wi-Fi do zarządzania bezprzewodowego. Stworzona z myślą o centrach handlowych, sklepach i lotniskach, seria QMR oferuje jasność 500 nitów i panel z powłoką antyodblaskową. Przeznaczony do mniejszych sklepów, stacji i przystanków, QBR ma jasność 350 nitów. Obie serie to unowocześnione wersje poprzednich urządzeń o mniejszych ramkach i bardziej symetrycznym wzornictwie.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764