logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

iShelf 2 - interaktywny wyświetlacz półkowy

  PR 25.09.2011, przeczytano 804 razy

Firma i-Display, działająca na rynku Digital Signage, zaprezentowała interaktywny wyświetlacz iShelf 2 do umieszczenia na regałach sklepowych. Urządzenie zostało wyposażone w 7-calowy ekran wysokiej rozdzielczości, baterię o przedłużonym czasie pracy oraz narzędzie statystyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ishelf-2---interaktywny-wyswietlacz-polkowy-,13589,artykul.html

iShelf 2 jest efektywnym, przyjaznym użytkownikowi i łatwym w utrzymaniu wyświetlaczem, który umożliwia sprzedawcom informowanie i edukowanie swoich klientów, kiedy są w punkcie sprzedaży. Uwagę kupujących przyciąga przycisk z migającą diodą LED, po naciśnięciu którego mogą oni obejrzeć wideo lub zdjęcia produktów oraz komunikaty o promocjach.

Urządzenie do pracy nie potrzebuje żadnych kabli i działa przy wykorzystaniu standardowych baterii, dzięki czemu jest łatwe do umieszczenia na półkach, niezależnie od ich układu.

Badania wykazały, że 60% decyzji o kupnie jakiegoś produktu jest podejmowanych dopiero w trakcie zakupów, na co wpływ mają sklepowe promocje. Przy ograniczonej powierzchni sprzedaży i coraz większej konkurencji w walce o zwrócenie uwagi klientów, iShelf 2 wydaje się doskonałym rozwiązaniem mogącym zwiększyć sprzedaż.

Główne cechy iShelf 2:
- brak kabli i bateria działająca nawet przez trzy miesiące
- migający przycisk uruchamiający film lub zdjęcia z dźwiękiem
- elastyczny i bezpieczny system mocowania, który pasuje do wielu typów regałów wykorzystywanych w handlu detalicznym
- dane statystyczne dla oceny efektywności kampanii
- raportowanie w czasie rzeczywistym: liczba naciśnięć przycisku wraz datą i godziną
- zgrywanie danych na przenośną pamięć USB
- ekran o rozdzielczości 800x480 pikseli
- obsługa formatów: DivX 4, DivX 5, Xvid, MJPEG, JPEG, BMP
- wgrywanie kontentu poprzez port USB lub z karty pamięci SD
- wewnętrzna pamięć 1GB

Źródło: SignageInfo

www.signageinfo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764