logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

iShelf 2 - interaktywny wyświetlacz półkowy

  PR 25.09.2011, przeczytano 756 razy

Firma i-Display, działająca na rynku Digital Signage, zaprezentowała interaktywny wyświetlacz iShelf 2 do umieszczenia na regałach sklepowych. Urządzenie zostało wyposażone w 7-calowy ekran wysokiej rozdzielczości, baterię o przedłużonym czasie pracy oraz narzędzie statystyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ishelf-2---interaktywny-wyswietlacz-polkowy-,13589,artykul.html

iShelf 2 jest efektywnym, przyjaznym użytkownikowi i łatwym w utrzymaniu wyświetlaczem, który umożliwia sprzedawcom informowanie i edukowanie swoich klientów, kiedy są w punkcie sprzedaży. Uwagę kupujących przyciąga przycisk z migającą diodą LED, po naciśnięciu którego mogą oni obejrzeć wideo lub zdjęcia produktów oraz komunikaty o promocjach.

Urządzenie do pracy nie potrzebuje żadnych kabli i działa przy wykorzystaniu standardowych baterii, dzięki czemu jest łatwe do umieszczenia na półkach, niezależnie od ich układu.

Badania wykazały, że 60% decyzji o kupnie jakiegoś produktu jest podejmowanych dopiero w trakcie zakupów, na co wpływ mają sklepowe promocje. Przy ograniczonej powierzchni sprzedaży i coraz większej konkurencji w walce o zwrócenie uwagi klientów, iShelf 2 wydaje się doskonałym rozwiązaniem mogącym zwiększyć sprzedaż.

Główne cechy iShelf 2:
- brak kabli i bateria działająca nawet przez trzy miesiące
- migający przycisk uruchamiający film lub zdjęcia z dźwiękiem
- elastyczny i bezpieczny system mocowania, który pasuje do wielu typów regałów wykorzystywanych w handlu detalicznym
- dane statystyczne dla oceny efektywności kampanii
- raportowanie w czasie rzeczywistym: liczba naciśnięć przycisku wraz datą i godziną
- zgrywanie danych na przenośną pamięć USB
- ekran o rozdzielczości 800x480 pikseli
- obsługa formatów: DivX 4, DivX 5, Xvid, MJPEG, JPEG, BMP
- wgrywanie kontentu poprzez port USB lub z karty pamięci SD
- wewnętrzna pamięć 1GB

Źródło: SignageInfo

www.signageinfo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764