logo
WIADOMOŚCI

Islay w szeregach IAB Polska

  PR 10.07.2018, przeczytano 358 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza iSlay – firma badawcza specjalizująca się w badaniu content marketingu oraz dostarczaniu narzędzi monitoringowych dla działów marketingu, agencji i mediów internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/islay-w-szeregach-iab-polska,37193,artykul.html

iSlay rozpoczęła działalność w 2017 roku wypuszczając na rynek technologię islay.tech do audytu kampanii content marketingowych. Na swoim koncie ma projekty badawcze zrealizowane dla takich marek jak Adamed, Mercedes, Volkswagen, Johnson czy Glenmark przy współpracy z takimi wydawcami, jak WP, Onet, Burda, Agora, PolskaPress, Motor Presse.

iSlay opracowuje i publikuje wyniki badań dotyczących wirusowości treści dla różnych branż. Dzięki stałemu monitoringowi setek tysięcy treści – dostarcza wiedzy na temat zaangażowania użytkowników w konsumpcję treści oraz siły społecznościowej publikacji internetowych. iSlay bada zachowania internautów w społecznościach i ich wpływ na dystrybucję informacji w portalach społecznościowych.

- Rynek potrzebuje informacji na temat skuteczności twórców treści, celebrytów internetowych oraz efektywności ich działań dla marek. W iSlay koncentrujemy się na dostarczeniu informacji, ułatwiających współpracę z twórcami treści oraz pozwalających na oszczędności w budżecie marketingowym - komentuje Tomasz Wileński, CEO iSlay.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone