logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Islay w szeregach IAB Polska

  PR 10.07.2018, przeczytano 748 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza iSlay – firma badawcza specjalizująca się w badaniu content marketingu oraz dostarczaniu narzędzi monitoringowych dla działów marketingu, agencji i mediów internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/islay-w-szeregach-iab-polska,37193,artykul.html

iSlay rozpoczęła działalność w 2017 roku wypuszczając na rynek technologię islay.tech do audytu kampanii content marketingowych. Na swoim koncie ma projekty badawcze zrealizowane dla takich marek jak Adamed, Mercedes, Volkswagen, Johnson czy Glenmark przy współpracy z takimi wydawcami, jak WP, Onet, Burda, Agora, PolskaPress, Motor Presse.

iSlay opracowuje i publikuje wyniki badań dotyczących wirusowości treści dla różnych branż. Dzięki stałemu monitoringowi setek tysięcy treści – dostarcza wiedzy na temat zaangażowania użytkowników w konsumpcję treści oraz siły społecznościowej publikacji internetowych. iSlay bada zachowania internautów w społecznościach i ich wpływ na dystrybucję informacji w portalach społecznościowych.

- Rynek potrzebuje informacji na temat skuteczności twórców treści, celebrytów internetowych oraz efektywności ich działań dla marek. W iSlay koncentrujemy się na dostarczeniu informacji, ułatwiających współpracę z twórcami treści oraz pozwalających na oszczędności w budżecie marketingowym - komentuje Tomasz Wileński, CEO iSlay.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764