logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Islay w szeregach IAB Polska

  PR 10.07.2018, przeczytano 383 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza iSlay – firma badawcza specjalizująca się w badaniu content marketingu oraz dostarczaniu narzędzi monitoringowych dla działów marketingu, agencji i mediów internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/islay-w-szeregach-iab-polska,37193,artykul.html

iSlay rozpoczęła działalność w 2017 roku wypuszczając na rynek technologię islay.tech do audytu kampanii content marketingowych. Na swoim koncie ma projekty badawcze zrealizowane dla takich marek jak Adamed, Mercedes, Volkswagen, Johnson czy Glenmark przy współpracy z takimi wydawcami, jak WP, Onet, Burda, Agora, PolskaPress, Motor Presse.

iSlay opracowuje i publikuje wyniki badań dotyczących wirusowości treści dla różnych branż. Dzięki stałemu monitoringowi setek tysięcy treści – dostarcza wiedzy na temat zaangażowania użytkowników w konsumpcję treści oraz siły społecznościowej publikacji internetowych. iSlay bada zachowania internautów w społecznościach i ich wpływ na dystrybucję informacji w portalach społecznościowych.

- Rynek potrzebuje informacji na temat skuteczności twórców treści, celebrytów internetowych oraz efektywności ich działań dla marek. W iSlay koncentrujemy się na dostarczeniu informacji, ułatwiających współpracę z twórcami treści oraz pozwalających na oszczędności w budżecie marketingowym - komentuje Tomasz Wileński, CEO iSlay.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764