logo
WIADOMOŚCI

Islay w szeregach IAB Polska

Mateusz Zawiślak  PR 10.07.2018, przeczytano 139 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza iSlay – firma badawcza specjalizująca się w badaniu content marketingu oraz dostarczaniu narzędzi monitoringowych dla działów marketingu, agencji i mediów internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/islay-w-szeregach-iab-polska,37193,artykul.html

iSlay rozpoczęła działalność w 2017 roku wypuszczając na rynek technologię islay.tech do audytu kampanii content marketingowych. Na swoim koncie ma projekty badawcze zrealizowane dla takich marek jak Adamed, Mercedes, Volkswagen, Johnson czy Glenmark przy współpracy z takimi wydawcami, jak WP, Onet, Burda, Agora, PolskaPress, Motor Presse.

iSlay opracowuje i publikuje wyniki badań dotyczących wirusowości treści dla różnych branż. Dzięki stałemu monitoringowi setek tysięcy treści – dostarcza wiedzy na temat zaangażowania użytkowników w konsumpcję treści oraz siły społecznościowej publikacji internetowych. iSlay bada zachowania internautów w społecznościach i ich wpływ na dystrybucję informacji w portalach społecznościowych.

- Rynek potrzebuje informacji na temat skuteczności twórców treści, celebrytów internetowych oraz efektywności ich działań dla marek. W iSlay koncentrujemy się na dostarczeniu informacji, ułatwiających współpracę z twórcami treści oraz pozwalających na oszczędności w budżecie marketingowym - komentuje Tomasz Wileński, CEO iSlay.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 164 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone