logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Isobar Creative Experience Survey 2020 - priorytety i innowacje wg marketerów

  PR 16.10.2020, przeczytano 267 razy

Isobar opublikował wyniki ekskluzywnego badania zrealizowanego wśród ponad 1350 szefów marketingu z całego świata. W specjalnej ankiecie oceniają oni ewolucję customer experience, która dokonała się w czasie pandemii COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-creative-experience-survey-2020---priorytety-i-innowacje-wg-marketerow,388830,artykul.html

Badanie Isobar Creative Experience Survey wykazało, że 64% CMO "całkowicie lub umiarkowanie" zmieniło swoją strategię CX w odpowiedzi na kryzys COVID-19, a 1 na 5 "całkowicie" zmieniło swoje podejście. Wśród tych CMO, którzy zmienili swoją strategię, inwestycje w innowacyjne nowe produkty i usługi są najbardziej popularną strategią wśród przedsiębiorstw każdej wielkości i skali, przyjętą przez 45% wszystkich CMO i 49% CMO większych organizacji.

  • Isobar Creative Experience Survey 2020 można pobrać TUTAJ

Z raportu wynika, że jesteśmy świadkami ciągłego rozwoju "Creative Experience" oraz zupełnie nowego podejścia do doświadczeń klientów. Publikacja opisuje pierwszą falę "Customer Experience" (CX) jako skupiającą się na usuwaniu barier, w świecie, w którym przez jedno kliknięcie (lub brak kliknięcia) marki mogą stać się coraz bardziej niezauważalne - i coraz bardziej niewidoczne.

Najważniejsze wnioski z raportu:

  • CMOs stawiają na innowacyjne wykorzystanie technologii (58%), kluczowego składnika budującego zróżnicowane doświadczenia klientów;
  • Commerce i e-commerce stały się wyraźnymi priorytetami;
  • 39% CMOs poświęciło commerce'owi więcej uwagi, a 36% wdrożyło podejście Direct-to-Consumer;  
  • Kreatywne podejście (36%), innowacje (35%) i zdolności do tworzenia nowych produktów (33%) to 3 najważniejsze wymagania CMOs wobec agencji dostarczającej strategii CX;
  • Sztuczna inteligencja jest obecnie najczęściej wykorzystywaną nową technologią przez około 36% CMO, a jej udział w CMO dużych firm wzrasta do 50%;
  • Interfejsy głosowe i oparte na czacie wybierane są przez 29% i 28% szefów marketingu;
  • Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość również wkraczają do głównego nurtu (28 i 27%).

- W czasie pandemii byliśmy i jesteśmy świadkami rozwoju niesamowitej kreatywności. Również w naszej ankiecie szefowie marketingu deklarują zaangażowanie i chęć zadbania o rozwój innowacyjności i kreatywności w swoich firmach. - Jean Lin, CEO, Creative, dentsu & Isobar Global Chairman

Raport stworzony przez zespół globalnych ekspertów Isobar w dziedzinie kreatywności i innowacji, zapewnia wgląd w strategiczny kierunek rozwoju współczesnej branży marketingowej oraz identyfikuje kluczowe narzędzia i technologie. Raport zawiera również studia przypadków globalnych klientów Isobar, m.in.: Cisco, KFC i Cadillac.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
Akcja edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Nie wypadaj z obiegu”
„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić...
Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.
Grupa Carlsberg - jeden z wiodących browarów na świecie, powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu E-commerce agencji Pathfinder 23.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764