logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Isobar Creative Experience Survey 2020 - priorytety i innowacje wg marketerów

  PR 16.10.2020, przeczytano 338 razy

Isobar opublikował wyniki ekskluzywnego badania zrealizowanego wśród ponad 1350 szefów marketingu z całego świata. W specjalnej ankiecie oceniają oni ewolucję customer experience, która dokonała się w czasie pandemii COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-creative-experience-survey-2020---priorytety-i-innowacje-wg-marketerow,388830,artykul.html

Badanie Isobar Creative Experience Survey wykazało, że 64% CMO "całkowicie lub umiarkowanie" zmieniło swoją strategię CX w odpowiedzi na kryzys COVID-19, a 1 na 5 "całkowicie" zmieniło swoje podejście. Wśród tych CMO, którzy zmienili swoją strategię, inwestycje w innowacyjne nowe produkty i usługi są najbardziej popularną strategią wśród przedsiębiorstw każdej wielkości i skali, przyjętą przez 45% wszystkich CMO i 49% CMO większych organizacji.

  • Isobar Creative Experience Survey 2020 można pobrać TUTAJ

Z raportu wynika, że jesteśmy świadkami ciągłego rozwoju "Creative Experience" oraz zupełnie nowego podejścia do doświadczeń klientów. Publikacja opisuje pierwszą falę "Customer Experience" (CX) jako skupiającą się na usuwaniu barier, w świecie, w którym przez jedno kliknięcie (lub brak kliknięcia) marki mogą stać się coraz bardziej niezauważalne - i coraz bardziej niewidoczne.

Najważniejsze wnioski z raportu:

  • CMOs stawiają na innowacyjne wykorzystanie technologii (58%), kluczowego składnika budującego zróżnicowane doświadczenia klientów;
  • Commerce i e-commerce stały się wyraźnymi priorytetami;
  • 39% CMOs poświęciło commerce'owi więcej uwagi, a 36% wdrożyło podejście Direct-to-Consumer;  
  • Kreatywne podejście (36%), innowacje (35%) i zdolności do tworzenia nowych produktów (33%) to 3 najważniejsze wymagania CMOs wobec agencji dostarczającej strategii CX;
  • Sztuczna inteligencja jest obecnie najczęściej wykorzystywaną nową technologią przez około 36% CMO, a jej udział w CMO dużych firm wzrasta do 50%;
  • Interfejsy głosowe i oparte na czacie wybierane są przez 29% i 28% szefów marketingu;
  • Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość również wkraczają do głównego nurtu (28 i 27%).

- W czasie pandemii byliśmy i jesteśmy świadkami rozwoju niesamowitej kreatywności. Również w naszej ankiecie szefowie marketingu deklarują zaangażowanie i chęć zadbania o rozwój innowacyjności i kreatywności w swoich firmach. - Jean Lin, CEO, Creative, dentsu & Isobar Global Chairman

Raport stworzony przez zespół globalnych ekspertów Isobar w dziedzinie kreatywności i innowacji, zapewnia wgląd w strategiczny kierunek rozwoju współczesnej branży marketingowej oraz identyfikuje kluczowe narzędzia i technologie. Raport zawiera również studia przypadków globalnych klientów Isobar, m.in.: Cisco, KFC i Cadillac.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni otwarte plotera bigująco-tnącego z podajnikiem Iecho PK w Akonda
Akonda zaprasza na dni otwarte plotera tnąco-bigującego z automatycznym załadunkiem iEcho PK. Po raz pierwszy dni otwarte odbędą się w formie mieszanej – on-line w czwartek 4.03, w dwóch sesjach o 10.00 i 15.00 oraz tradycyjnie w piątek 5.03 w siedzibie firmy w Piasecznie.
Mural Banksy’ego w Warszawie
Tuż przy Placu Politechniki powstał olbrzymi mural, który nawiązuje do prac jednego z najbardziej fascynujących artystów naszych czasów. Dziewczynka z balonikiem jest zaproszeniem na warszawską wystawę The Art of Banksy. Without Limits, którą można obejrzeć w Centrum Praskim Koneser.
W poniedziałek 1 marca ruszyła kampania wizerunkowa organizowana przez Związek Banków Polskich pod hasłem „Banki w Polsce – tak nowoczesne, że nawet nie zauważasz, kiedy z nich korzystasz”.
Nebulizacja - nowa kampania marki Zyxel
Zyxel wystartował z kampanią Nebulizacja promującą Nebula Cloud Networking – rozwiązanie umożliwiające zdalną kontrolę i zarządzanie kompatybilnymi punktami dostępowymi, switchami i innymi urządzeniami z oferty firmy. Kampania promuje elastyczność i wygodę dla administratorów w zarządzaniu siecią bez względu na miejsce i czas.  
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma wybranymi dodatkami w specjalnej cenie. Oferta to odpowiedź na nową rzeczywistość i zmieniające się przyzwyczajenia gastronomiczne Polaków, którzy coraz częściej poszukują okazji, żeby mieć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764