logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

  PR 05.12.2018, przeczytano 414 razy
ilustracjastrzałka

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, Astound Commerce, diconium oraz Optaros. Isobar uzyskał najwyższy wynik w kategorii aktualnej oferty, zdobywając wysokie noty m.in. w zakresie doradztwa, kompetencji graficznych oraz hostingu. W ocenie Forrester Research „usługi agencji wyróżnia połączenie biznesu oraz kreatywności”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-liderem-rankingu-_the-forrester-wave%3A-commerce-specialist-service-providers%2C-q4-2018_,380415,artykul.html

Analizując agencje oferujące wsparcie dla commerce’u, Forrester Research ocenia aktualną ofertę, strategię oraz udział w rynku wybranych podmiotów, po czym wybiera osiem najlepszych spośród nich. Ranking tworzony jest, aby ułatwić firmom dobór odpowiedniego partnera biznesowego. Według Forrester Wave: Isobar jest dobrym wyborem dla firm, które poszukują partnera strategicznego o zasięgu globalnym, posiadającego zdolności wspierania inicjatyw wykraczających poza biznes, szczególnie zaś w zakresie strategii, UX i usług technologicznych.

- Najwyższa lokata w raporcie podkreśla nasze zaangażowanie we wsparcie biznesu. W 2018 roku skupiliśmy się na rozszerzaniu kompetencji w tym segmencie i jesteśmy wdzięczni za docenienie naszego wysiłku. Wierzymy, że globalny zasięg i możliwości technologiczne, w połączeniu z kreatywnością i innowacyjnością, pomagają nam w zapewnieniu markom niezrównanych możliwości rozwoju. - Shawn Mishra, Senior VP, Global Managing Partner z Isobar Commerce Practice

- Forrester Research to jedna z najbardziej szanowanych firm badawczych w branży, dlatego bardzo się cieszę, że w jej najnowszym raporcie mianowano Isobar liderem. Połączenie doświadczeń marki i biznesu stało się jednym z najważniejszych zadań dzisiejszej gospodarki cyfrowej. Celem Isobar jest wsparcie transformacji oraz stymulacja rozwoju biznesu naszych klientów. - Jean Lin, globalna CEO agencji Isobar

Jak zauważa Krzysztof Mocek, Chief Activations Officer z Dentsu Aegis Network Polska oraz managing director polskiego oddziału Isobar, pozycja agencji w raporcie Forrestera jest dowodem na jej doskonałą kondycję zarówno lokalnie, jak i na arenie międzynarodowej:

- Doceniono nasze globalne doświadczenie w kreowaniu tożsamości marek na podstawie wiedzy na temat ludzkich zachowań.  Jestem niesamowicie dumny z tego wyniku. - Krzysztof Mocek, Managing Director Isobar Polska

Isobar to globalna agencja wspierająca cyfrową transformację biznesu. Oferuje rozwiązania bazujące na digital marketingu oraz ekosystemy i produkty, zwiększające obecność firm w Sieci oraz lojalność konsumentów wobec marek. Agencja posiada tytuły: Global Alliance Solution Partnera dla Adobe, Salesforce Platinum Cloud Alliance Partnera oraz Sitecore Platinum Implementation Partnera. W 2018 roku zdobyła także tytuł regionalnego i globalnego partnera handlowego Magento. Raport jest dostępny pod linkiem.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764