logo
WIADOMOŚCI

Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

  PR 05.12.2018, przeczytano 121 razy
ilustracjastrzałka

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, Astound Commerce, diconium oraz Optaros. Isobar uzyskał najwyższy wynik w kategorii aktualnej oferty, zdobywając wysokie noty m.in. w zakresie doradztwa, kompetencji graficznych oraz hostingu. W ocenie Forrester Research „usługi agencji wyróżnia połączenie biznesu oraz kreatywności”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-liderem-rankingu-_the-forrester-wave%3A-commerce-specialist-service-providers%2C-q4-2018_,380415,artykul.html

Analizując agencje oferujące wsparcie dla commerce’u, Forrester Research ocenia aktualną ofertę, strategię oraz udział w rynku wybranych podmiotów, po czym wybiera osiem najlepszych spośród nich. Ranking tworzony jest, aby ułatwić firmom dobór odpowiedniego partnera biznesowego. Według Forrester Wave: Isobar jest dobrym wyborem dla firm, które poszukują partnera strategicznego o zasięgu globalnym, posiadającego zdolności wspierania inicjatyw wykraczających poza biznes, szczególnie zaś w zakresie strategii, UX i usług technologicznych.

- Najwyższa lokata w raporcie podkreśla nasze zaangażowanie we wsparcie biznesu. W 2018 roku skupiliśmy się na rozszerzaniu kompetencji w tym segmencie i jesteśmy wdzięczni za docenienie naszego wysiłku. Wierzymy, że globalny zasięg i możliwości technologiczne, w połączeniu z kreatywnością i innowacyjnością, pomagają nam w zapewnieniu markom niezrównanych możliwości rozwoju. - Shawn Mishra, Senior VP, Global Managing Partner z Isobar Commerce Practice

- Forrester Research to jedna z najbardziej szanowanych firm badawczych w branży, dlatego bardzo się cieszę, że w jej najnowszym raporcie mianowano Isobar liderem. Połączenie doświadczeń marki i biznesu stało się jednym z najważniejszych zadań dzisiejszej gospodarki cyfrowej. Celem Isobar jest wsparcie transformacji oraz stymulacja rozwoju biznesu naszych klientów. - Jean Lin, globalna CEO agencji Isobar

Jak zauważa Krzysztof Mocek, Chief Activations Officer z Dentsu Aegis Network Polska oraz managing director polskiego oddziału Isobar, pozycja agencji w raporcie Forrestera jest dowodem na jej doskonałą kondycję zarówno lokalnie, jak i na arenie międzynarodowej:

- Doceniono nasze globalne doświadczenie w kreowaniu tożsamości marek na podstawie wiedzy na temat ludzkich zachowań.  Jestem niesamowicie dumny z tego wyniku. - Krzysztof Mocek, Managing Director Isobar Polska

Isobar to globalna agencja wspierająca cyfrową transformację biznesu. Oferuje rozwiązania bazujące na digital marketingu oraz ekosystemy i produkty, zwiększające obecność firm w Sieci oraz lojalność konsumentów wobec marek. Agencja posiada tytuły: Global Alliance Solution Partnera dla Adobe, Salesforce Platinum Cloud Alliance Partnera oraz Sitecore Platinum Implementation Partnera. W 2018 roku zdobyła także tytuł regionalnego i globalnego partnera handlowego Magento. Raport jest dostępny pod linkiem.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
Firma Nikon zaplanowała kolejne spotkania w ramach Nikon Roadshow. To doskonała okazja, by w jednym ze współpracujących salonów przetestować pełnoklatkowe aparaty bezlusterkowe z linii Nikon Z – Z6 i Z7.
Mutoh Valuejet 426 UF w poznańskim ZOO
Już kilkadziesiąt egzemplarzy bestsellerowej drukarki LED-UV Mutoh ValueJet 426 UF drukuje w całej Polsce, w różnych branżach. Jedna z ostatnich instalacji miała miejsce w… poznańskim ZOO.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone