logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

  PR 05.12.2018, przeczytano 418 razy
ilustracjastrzałka

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, Astound Commerce, diconium oraz Optaros. Isobar uzyskał najwyższy wynik w kategorii aktualnej oferty, zdobywając wysokie noty m.in. w zakresie doradztwa, kompetencji graficznych oraz hostingu. W ocenie Forrester Research „usługi agencji wyróżnia połączenie biznesu oraz kreatywności”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-liderem-rankingu-_the-forrester-wave%3A-commerce-specialist-service-providers%2C-q4-2018_,380415,artykul.html

Analizując agencje oferujące wsparcie dla commerce’u, Forrester Research ocenia aktualną ofertę, strategię oraz udział w rynku wybranych podmiotów, po czym wybiera osiem najlepszych spośród nich. Ranking tworzony jest, aby ułatwić firmom dobór odpowiedniego partnera biznesowego. Według Forrester Wave: Isobar jest dobrym wyborem dla firm, które poszukują partnera strategicznego o zasięgu globalnym, posiadającego zdolności wspierania inicjatyw wykraczających poza biznes, szczególnie zaś w zakresie strategii, UX i usług technologicznych.

- Najwyższa lokata w raporcie podkreśla nasze zaangażowanie we wsparcie biznesu. W 2018 roku skupiliśmy się na rozszerzaniu kompetencji w tym segmencie i jesteśmy wdzięczni za docenienie naszego wysiłku. Wierzymy, że globalny zasięg i możliwości technologiczne, w połączeniu z kreatywnością i innowacyjnością, pomagają nam w zapewnieniu markom niezrównanych możliwości rozwoju. - Shawn Mishra, Senior VP, Global Managing Partner z Isobar Commerce Practice

- Forrester Research to jedna z najbardziej szanowanych firm badawczych w branży, dlatego bardzo się cieszę, że w jej najnowszym raporcie mianowano Isobar liderem. Połączenie doświadczeń marki i biznesu stało się jednym z najważniejszych zadań dzisiejszej gospodarki cyfrowej. Celem Isobar jest wsparcie transformacji oraz stymulacja rozwoju biznesu naszych klientów. - Jean Lin, globalna CEO agencji Isobar

Jak zauważa Krzysztof Mocek, Chief Activations Officer z Dentsu Aegis Network Polska oraz managing director polskiego oddziału Isobar, pozycja agencji w raporcie Forrestera jest dowodem na jej doskonałą kondycję zarówno lokalnie, jak i na arenie międzynarodowej:

- Doceniono nasze globalne doświadczenie w kreowaniu tożsamości marek na podstawie wiedzy na temat ludzkich zachowań.  Jestem niesamowicie dumny z tego wyniku. - Krzysztof Mocek, Managing Director Isobar Polska

Isobar to globalna agencja wspierająca cyfrową transformację biznesu. Oferuje rozwiązania bazujące na digital marketingu oraz ekosystemy i produkty, zwiększające obecność firm w Sieci oraz lojalność konsumentów wobec marek. Agencja posiada tytuły: Global Alliance Solution Partnera dla Adobe, Salesforce Platinum Cloud Alliance Partnera oraz Sitecore Platinum Implementation Partnera. W 2018 roku zdobyła także tytuł regionalnego i globalnego partnera handlowego Magento. Raport jest dostępny pod linkiem.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764