logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

  PR 05.12.2018, przeczytano 161 razy
ilustracjastrzałka

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, Astound Commerce, diconium oraz Optaros. Isobar uzyskał najwyższy wynik w kategorii aktualnej oferty, zdobywając wysokie noty m.in. w zakresie doradztwa, kompetencji graficznych oraz hostingu. W ocenie Forrester Research „usługi agencji wyróżnia połączenie biznesu oraz kreatywności”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-liderem-rankingu-_the-forrester-wave%3A-commerce-specialist-service-providers%2C-q4-2018_,380415,artykul.html

Analizując agencje oferujące wsparcie dla commerce’u, Forrester Research ocenia aktualną ofertę, strategię oraz udział w rynku wybranych podmiotów, po czym wybiera osiem najlepszych spośród nich. Ranking tworzony jest, aby ułatwić firmom dobór odpowiedniego partnera biznesowego. Według Forrester Wave: Isobar jest dobrym wyborem dla firm, które poszukują partnera strategicznego o zasięgu globalnym, posiadającego zdolności wspierania inicjatyw wykraczających poza biznes, szczególnie zaś w zakresie strategii, UX i usług technologicznych.

- Najwyższa lokata w raporcie podkreśla nasze zaangażowanie we wsparcie biznesu. W 2018 roku skupiliśmy się na rozszerzaniu kompetencji w tym segmencie i jesteśmy wdzięczni za docenienie naszego wysiłku. Wierzymy, że globalny zasięg i możliwości technologiczne, w połączeniu z kreatywnością i innowacyjnością, pomagają nam w zapewnieniu markom niezrównanych możliwości rozwoju. - Shawn Mishra, Senior VP, Global Managing Partner z Isobar Commerce Practice

- Forrester Research to jedna z najbardziej szanowanych firm badawczych w branży, dlatego bardzo się cieszę, że w jej najnowszym raporcie mianowano Isobar liderem. Połączenie doświadczeń marki i biznesu stało się jednym z najważniejszych zadań dzisiejszej gospodarki cyfrowej. Celem Isobar jest wsparcie transformacji oraz stymulacja rozwoju biznesu naszych klientów. - Jean Lin, globalna CEO agencji Isobar

Jak zauważa Krzysztof Mocek, Chief Activations Officer z Dentsu Aegis Network Polska oraz managing director polskiego oddziału Isobar, pozycja agencji w raporcie Forrestera jest dowodem na jej doskonałą kondycję zarówno lokalnie, jak i na arenie międzynarodowej:

- Doceniono nasze globalne doświadczenie w kreowaniu tożsamości marek na podstawie wiedzy na temat ludzkich zachowań.  Jestem niesamowicie dumny z tego wyniku. - Krzysztof Mocek, Managing Director Isobar Polska

Isobar to globalna agencja wspierająca cyfrową transformację biznesu. Oferuje rozwiązania bazujące na digital marketingu oraz ekosystemy i produkty, zwiększające obecność firm w Sieci oraz lojalność konsumentów wobec marek. Agencja posiada tytuły: Global Alliance Solution Partnera dla Adobe, Salesforce Platinum Cloud Alliance Partnera oraz Sitecore Platinum Implementation Partnera. W 2018 roku zdobyła także tytuł regionalnego i globalnego partnera handlowego Magento. Raport jest dostępny pod linkiem.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764