logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

  PR 22.08.2018, przeczytano 545 razy

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-poland-group-z-nowym-deputy-creative-directorem,37646,artykul.html

Kotliński objął stanowisko Deputy Creative Directora w Isobar Poland Group. Będzie współpracował z Joanną Biernacką, Creative Directorem Isobar Poland Group. Wcześniej pełnił funkcję Creative Directora w agencji Mind, w której zakończył półtoraroczny kontrakt. W przeszłości związany był także z agencjami Lvov, McCann czy JWT.

Łukasz Kotliński posiada blisko 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Zdobył (w teamie z Izą Przepiórską) ponad 70 nagród i wyróżnień na polskich oraz międzynarodowych festiwalach reklamowych. Prace Kotlińskiego były publikowane w Epica Book, Lurzer's Archive, Shots oraz w albumie „101 reklam, które musisz znać”. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: Coca-Cola, Kraft, Unilever, L’oreal, Nestle, Maspex, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora SA. Był członkiem jury festiwali reklamowych oraz filmowych. Kotliński jest współtwórcą kanału telewizyjnego Kino Polska. Prowadzi szkolenia z kreatywnego myślenia, a w wolnych chwilach maluje, wystawiając regularnie swoje prace malarskie.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764