logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Polska nawiązuje współpracę z Arla Foods

  PR 25.04.2019, przeczytano 236 razy

Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak należących do Arla Foods.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-polska-nawiazuje-wspolprace-z-arla-foods,382217,artykul.html

Od 1 kwietnia Isobar Polska odpowiada za wsparcie marek Apetina i Lurpak w mediach społecznościowych. Agencja będzie tworzyć strategię obecności marek w social media, a także odpowiadać za kreację oraz egzekucję działań oraz moderację. Isobar będzie również zarządzał treścią serwisów internetowych obu marek.

Isobar Polska nie jest jedyną spółką należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska, która wspiera marki należące do Arla Foods. Od 2004 r. za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764