logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody

  PR 15.02.2019, przeczytano 985 razy
ilustracjastrzałka

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-polska-wspiera-wyprzedaz-modeli-%C5%A0kody,381252,artykul.html

Kampania wspierająca sellout modeli z 2018 r. prowadzona jest w TV, radiu, kanałach digital, a także działań prowadzonych w salonach dilerskich oraz z wykorzystaniem CRM. Częścią kampanii promocyjnej są -spoty telewizyjne oparte na koncepcji czterech żywiołów. Przygotowano wersje 15-sekundową i 30-sekundową. Spoty reklamowe emitowane są w TVN, Polsacie, a także TVP oraz wybranych  stacjach tematycznych.

Isobar Polska stworzył również landing page na którym prezentowana jest oferta wyprzedażowa marki, a zainteresowani konsumenci mogą umówić się na jazdę próbną oraz zapytać o ofertę. Agencja odpowiada także za strategię i realizację działań na kanałach społecznościowych ŠKODY. Isobar przygotował dedykowane kreacje przeznaczone do publikacji na Facebooku, Instagramie i w Instastories.

Za produkcję spotów reklamowych odpowiada Propeller, a wyreżyserował je Marcin Filipek. Media zaplanowało i kupiło PHD.

Isobar Polska wspiera markę ŠKODA w zakresie działań z zakresu strategii marketingowej oraz kreacji. Agencja realizuje projekty z zakresu ATL, BTL oraz digital. Firmy nawiązały współpracę w lipcu 2016 r.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764