logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Polska wygrywa kompleksową obsługę kreatywną Vectry

  PR 15.05.2017, przeczytano 252 razy

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za obsługę kreatywną drugiego pod względem liczby abonamentów telekomunikacyjnych operatora kablowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-polska-wygrywa-kompleksowa-obsluge-kreatywna-vectry,32441,artykul.html

Isobar będzie odpowiadał za strategię komunikacji i obsługę kreatywną w zakresie ATL, BTL, digital i social media. Nawiązanie współpracy jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu, który zakończył się w marcu br. Vectra współpracuje z Isobarem również w zakresie webdevelopmentu. Agencja odpowiada za stworzenie i utrzymanie serwisu internetowego operatora.

Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 963 tys. klientów w 389 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 245, w tym 108 w wersji HD i aż 100 dostępnych w TV online. Posiada 700 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 563 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 13 tys. mobilnego oraz ponad 200 tys. abonentów telefonii stacjonarnej.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
Zegar w centrum Warszawy odlicza do katastrofy klimatycznej
Każdy dzień zbliża nas do ekologicznej katastrofy. Według wyliczeń naukowców, przy obecnym poziomie emisji CO2, za mniej niż 8 lat, dojdzie do nieodwracalnych zmian klimatycznych – globalna temperatura wzrośnie o 1,5oC. Ten moment wskazywany jest jako punkt bez powrotu. Musimy zacząć działać tu i teraz, i zachęcić do tego jak najszersze grono osób.
Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung Airdresser
Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.  
Remington z nową strategią komunikacji i innowacyjną premierą
„Just for You” to hasło przewodnie nowej kampanii marki Remington. Jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Podobnie jak nowe linie produktów, które zapewniają spersonalizowaną stylizację.
Marka Vegeta z nową odsłoną kampanii telewizyjnej oraz konkursem dla konsumentów
Już od 15 października w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie dostępna jest nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki Vegeta. Widzowie poznają szeroką ofertę produktów z kategorii Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764