Bazując na modelu współpracy opartym na zespołach zintegrowanych dentsu rozszerza zakres realizowanych działań dla francuskiej spółki Groupe Seb. Isobar Polska rozpoczyna obsługę marki Tefal wygrywając przetarg na wsparcie komunikacyjne z zakresu digital, SoMe, influencer marketing PoS oraz działania web development. Tym samym dopełnia ofertę agencji digital performance marketing – iProspect - która zajmuje się kompleksową obsługą mediową francuskiej firmy Groupe SEB; obejmującą planowanie i zakup mediów cyfrowych i tradycyjnych, CRM, e-Retail.
- Ścisła współpraca w zespole zintegrowanym Isobar i iProspect daje możliwość spojrzenia holistycznego na potrzeby klienta. Oferowane rozwiązania biorą pod uwagę wszystkie punkty styku z finalnym użytkownikiem, wsparte płatnymi i organicznymi działaniami mediowymi i performance. Takie podejście daje pewność optymalizacji wartości dostarczanej klientom. Dlatego tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli tę wartość dostarczyć marce Tefal – komentuje Agnieszka Heidrich, Client Partner odpowiedzialny za obsługę Tefal z ramienia Isobar.
Formuła zespołów zintegrowanych w dentsu Polska opiera się na tworzeniu struktur, które ponad podziałami między spółkowymi tworzą zespoły klienckie oferujące usługi z zakresu pełnego spektrum potrzebnego do stworzenia zintegrowanego sposobu dotarcia do finalnych użytkowników.
Źródło: dentsu