logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Polska wyodrębnia dział Business Developmentu

  PR 20.05.2019, przeczytano 385 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej - Tomasz Targiński, Pola Ziejewska, Kamila Hećman

Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-polska-wyodrebnia-dzial-business-developmentu,382517,artykul.html

Tomasz Targiński jako business developmnet director wraz z Kamilą Hećman, business development managerem, będą odpowiadać za strategię new business, pozyskiwanie lokalnych klientów, zarówno w zakresie obsługi projektów komunikacyjnych, jak i technologicznych i z obszaru martech. Nadzorować będą udział agencji w lokalnych procesach przetargowych. Dodatkowo jako reprezentanci Isobar Polska będą działać w ramach zespołów new business na poziomie grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Pola Ziejewska jako client partner, obok zarządzania działaniami dla wybranych klientów realizujących projekty na rynkach zagranicznych, odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska na rynkach międzynarodowych.

Tomasz Targiński posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w rozwoju biznesu. Do Isobar dołączył w maju. Przeszedł z Havas Creative Group, gdzie przez prawie 3 lata pełnił funkcję business development directora. W tej roli pracował również w Vice Polska oraz agencjach PZL i Kalicińscy.com / Digital Brothers, które pozyskanych przez niego klientów obsługiwały w zakresie strategii, platform komunikacyjnych, komunikacji 360 oraz projektów digitalowych i social media.

Pola Ziejewska dołączyła do Isobar Polska w październiku 2018 r. Wcześniej związana była  z agencją Kalicinscy.com, w której pracowała jako client service director. Z rynkiem reklamy związana od 2008. Doświadczenie zdobywała pracując na stanowiskach managerskich w Addicters, TBWA, Tailor & Baker (Partner of Promotion) i Polymus.

Kamila Hećman przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za wsparcie działań new businessowych Isobar Polska. Wcześniej, jako account manager, zarządzała projektami technologicznymi realizowanymi dla klientów Hypermedia – linked by Isobar. Doświadczenie zdobywała pracując w działach sprzedaży i marketingu, między innymi w międzynarodowym wydawnictwie ARTnews, agencji The Native oraz Bacardi-Martini Polska. Z branżą reklamową związana od 8 lat.

Isobar Polska jest częścią grupy Dentsu Aegis Network.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shoppertainment – nowy trend w handlu popularny wśród Europejczyków
Najnowsze badanie przeprowadzone przez AliExpress, przy współpracy z firmą consultingową Forrester, pokazuje rosnące zainteresowanie e-handlem i przedstawia spostrzeżenia na temat dostosowywania strategii zakupowych do zmieniających się potrzeb klientów.
„Odnajdź w sobie siłę” - Jan Błachowicz nowym ambasadorem marki Predator
Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii Predator należącej do firmy Acer. Współpraca sportowca z firmą odbywać się będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”.
2/3 przedsiębiorstw współpracuje z wolnymi strzelcami ze względu na chęć wprowadzenia kompetencji, których nie posiadały, wynika z najnowszych badań. Ponad ¼ respondentów skorzystała z usług freelancerów,  na skutek pandemii, w celu zwiększenia sprzedaży w internecie. Dlaczego jeszcze przedsiębiorcy tak masowo i regularnie...
Lombi.com nowym klientem Circlewise
Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego...
Piwik Pro udostępnia swoją platformę analityczną za darmo
Wrocławska firma Piwik PRO wprowadza do swojej oferty nowy, bezpłatny plan Core. Dzięki niemu dostęp do bezpiecznej platformy mierzącej ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, Piwik PRO Analytics Suite, otrzyma każdy zainteresowany.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764