logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Polska wyodrębnia dział Business Developmentu

  PR 20.05.2019, przeczytano 607 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej - Tomasz Targiński, Pola Ziejewska, Kamila Hećman

Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-polska-wyodrebnia-dzial-business-developmentu,382517,artykul.html

Tomasz Targiński jako business developmnet director wraz z Kamilą Hećman, business development managerem, będą odpowiadać za strategię new business, pozyskiwanie lokalnych klientów, zarówno w zakresie obsługi projektów komunikacyjnych, jak i technologicznych i z obszaru martech. Nadzorować będą udział agencji w lokalnych procesach przetargowych. Dodatkowo jako reprezentanci Isobar Polska będą działać w ramach zespołów new business na poziomie grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Pola Ziejewska jako client partner, obok zarządzania działaniami dla wybranych klientów realizujących projekty na rynkach zagranicznych, odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska na rynkach międzynarodowych.

Tomasz Targiński posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w rozwoju biznesu. Do Isobar dołączył w maju. Przeszedł z Havas Creative Group, gdzie przez prawie 3 lata pełnił funkcję business development directora. W tej roli pracował również w Vice Polska oraz agencjach PZL i Kalicińscy.com / Digital Brothers, które pozyskanych przez niego klientów obsługiwały w zakresie strategii, platform komunikacyjnych, komunikacji 360 oraz projektów digitalowych i social media.

Pola Ziejewska dołączyła do Isobar Polska w październiku 2018 r. Wcześniej związana była  z agencją Kalicinscy.com, w której pracowała jako client service director. Z rynkiem reklamy związana od 2008. Doświadczenie zdobywała pracując na stanowiskach managerskich w Addicters, TBWA, Tailor & Baker (Partner of Promotion) i Polymus.

Kamila Hećman przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za wsparcie działań new businessowych Isobar Polska. Wcześniej, jako account manager, zarządzała projektami technologicznymi realizowanymi dla klientów Hypermedia – linked by Isobar. Doświadczenie zdobywała pracując w działach sprzedaży i marketingu, między innymi w międzynarodowym wydawnictwie ARTnews, agencji The Native oraz Bacardi-Martini Polska. Z branżą reklamową związana od 8 lat.

Isobar Polska jest częścią grupy Dentsu Aegis Network.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764