logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

  PR 06.06.2019, przeczytano 975 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-polska-z-kolejna-odslona-kampanii-_mam-plan_-dla-provident,382780,artykul.html

Kampania prowadzona jest w kanałach ATL oraz digital. 15 i 30 – sekundowe spoty emitowane będą przez największe stacje telewizyjne. Można je będzie również zobaczyć w internecie. Po raz kolejny w kampanii wykorzystano utwór „Mam plan” wylansowany w 2000 r. przez Rocha.

Za strategię, koncept kreatywny, nadzór kreatywny nad produkcją oraz realizację działań online odpowiada Isobar Polska. Spoty wyprodukował Propeller Film. Za planowanie mediów odpowiada OMD (TV) oraz Sales & More (internet).

„Prostą Pożyczkę” charakteryzuje to, że klient przy zawarciu umowy, wie dokładnie jakie koszty całkowite będzie musiał ponieść – każdorazowo jest to 20% pożyczonej kwoty.

Isobar od 2016 r. wspiera Provident w zakresie strategii, rozwiązań kreatywnych, a także odpowiada za działania digital wspierające produkty lidera rynku pożyczkowego.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764