logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

  PR 06.06.2019, przeczytano 277 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-polska-z-kolejna-odslona-kampanii-_mam-plan_-dla-provident,382780,artykul.html

Kampania prowadzona jest w kanałach ATL oraz digital. 15 i 30 – sekundowe spoty emitowane będą przez największe stacje telewizyjne. Można je będzie również zobaczyć w internecie. Po raz kolejny w kampanii wykorzystano utwór „Mam plan” wylansowany w 2000 r. przez Rocha.

Za strategię, koncept kreatywny, nadzór kreatywny nad produkcją oraz realizację działań online odpowiada Isobar Polska. Spoty wyprodukował Propeller Film. Za planowanie mediów odpowiada OMD (TV) oraz Sales & More (internet).

„Prostą Pożyczkę” charakteryzuje to, że klient przy zawarciu umowy, wie dokładnie jakie koszty całkowite będzie musiał ponieść – każdorazowo jest to 20% pożyczonej kwoty.

Isobar od 2016 r. wspiera Provident w zakresie strategii, rozwiązań kreatywnych, a także odpowiada za działania digital wspierające produkty lidera rynku pożyczkowego.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Arlon Graphics: Teraz po polsku
Dla dalszego wsparcia polskich klientów Arlon uruchamia polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach,  aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.
Usługi YSoft SafeQ Integrated Print Management i Document Capture Solution są teraz zintegrowane z urządzeniami wielofunkcyjnymi Brother.
Awans w Os3
Marta Bresińska awansowała na stanowisko Group Account Directora w oS3.  To nowa pozycja w agencji.
Usługa Not Recommend odzyskała juz ponad 3,9 miliona złotych
Not Recommend to jedyne tego typu narzędzie dedykowane branży reklamowej, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo. Dzięki niej udało się już odzyskać ponad 3,9 miliona złotych.
Marka Freeyu ogłasza współpracę z Marcinem Gortatem
W ramach współpracy marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych. Pierwsze aktywacje w których marka będzie aktywnie brać udział to wydarzenia sportowe dla dzieci, Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764