Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny w pełni zrealizowana przez agencje dentsu Polska – Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic.
14 kwietnia ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny. “Chcemy być razem” jest ilustracją ambicji i potrzeb młodego pokolenia we współczesnym świecie. Marka Zbyszko podkreśla tym samym indywidualność, niezależność i potrzebę przynależności młodych ludzi, dla których ważne są więzi i relacje. Hasło 3majmy się razem ma dla nich szczególny wyraz w trudnym i pełnym izolacji czasie.
W badaniu dentsu Polska “Polacy w pandemii”, ponad 1/3 badanych zadeklarowała, że czuła się w ostatnim czasie samotna. Problem ten jest szczególnie ważny dla ludzi młodych – z raportu Gen Z: jak zrozumieć dziś generację jutra wynika, że wśród przedstawicieli pokolenia Post-Millenialsów aż 54% badanych odczuwa dużą potrzebę nawiązywania bezpośrednich kontaktów z innymi ludźmi w realnym świecie.
Prócz spotu telewizyjnego kampania obejmuje działania w mediach społecznościowych, aktywacje i konkursy, a także materiały BTL.
Za kreację oraz strategię odpowiada agencja Isobar, natomiast spot zrealizowany został przez Propeller Film. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
Źródło: dentsu