logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar realizuje najnowszą kampanię „Chcemy być razem” marki Zbyszko 3Cytryny

  PR 27.04.2021, przeczytano 1032 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny w pełni zrealizowana przez agencje dentsu Polska – Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-realizuje-najnowsza-kampanie-_chcemy-byc-razem_-marki-zbyszko-3cytryny,391254,artykul.html

14 kwietnia ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny. “Chcemy być razem” jest ilustracją ambicji i potrzeb młodego pokolenia we współczesnym świecie. Marka Zbyszko podkreśla tym samym indywidualność, niezależność i potrzebę przynależności młodych ludzi, dla których ważne są więzi i relacje. Hasło 3majmy się razem ma dla nich szczególny wyraz w trudnym i pełnym izolacji czasie.

W badaniu dentsu Polska “Polacy w pandemii”, ponad 1/3 badanych zadeklarowała, że czuła się w ostatnim czasie samotna. Problem ten jest szczególnie ważny dla ludzi młodych – z raportu Gen Z: jak zrozumieć dziś generację jutra wynika, że wśród przedstawicieli pokolenia Post-Millenialsów aż 54% badanych odczuwa dużą potrzebę nawiązywania bezpośrednich kontaktów z innymi ludźmi w realnym świecie.

Prócz spotu telewizyjnego kampania obejmuje działania w mediach społecznościowych, aktywacje i konkursy, a także materiały BTL.

Za kreację oraz strategię odpowiada agencja Isobar, natomiast spot zrealizowany został przez Propeller Film. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

Źródło: dentsu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764