logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar wspiera komunikację nowego modelu SUV'a Škody

  PR 06.11.2019, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspierająca wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-wspiera-komunikacje-nowego-modelu-suv-a-%C5%A0kody,384608,artykul.html

W spotach będących częścią kampanii producent SUV'a zachęca do odkrywania nowych pasji i świeżego spojrzenia na potencjał ukryty w nas i naszym otoczeniu. Spoty telewizyjne emitowane są w głównych stacjach oraz w internecie. W ramach kampanii zrealizowano również spoty radiowe i aktywności digitalowe. Komunikacja obejmuje także salony ŠKODY w całej Polsce oraz działania OOH.

Isobar odpowiada za strategię, kreację i realizację działań, a także za nadzór kreatywny nad produkcją. Spoty zrealizował dom produkcyjny Propeller Film, a za zakup mediów odpowiada PHD.

Isobar wspiera markę ŠKODA w zakresie kompleksowej obsługi reklamowej. Agencja odpowiada za działania strategiczne, kreację oraz wsparcie w zakresie komunikacji w kanałach ATL, BTL i online, a także wsparcie technologiczne. Firmy współpracują od 2018 r.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764