logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta

  PR 12.12.2018, przeczytano 476 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-z-kampania-swiateczna-dla-providenta,380513,artykul.html

Akcja najnowszej kampanii realizowanej przez Isobar Polska dla firmy Provident Polska rozgrywa się w domu świętego Mikołaja za kołem podbiegunowym. Bohaterami spotów są Mikołaj, sympatyczny elf i wesoły renifer, którzy oglądają kasety VHS z nagraniami ludzi i ich uczynków z mijającego roku.

- W czasie świąt media bombardują ckliwymi wyciskaczami łez, których celem jest złapanie konsumenta za serce. Tymczasem często zapominamy, że w tej całej bieganinie, gorączce i także stresie konsument poszukuje chwili wytchnienia, szczególnie zapamięta więc przekazy lekkie, z humorem, pozwalające mu na niezobowiązujący uśmiech. Na to postawiliśmy w bożonarodzeniowej kampanii dla Providenta. - Joanna Biernacka z Isobar Polska.

Kampania zaplanowana jest w telewizji oraz w internecie i zakończy się przed świętami. Do każdego z medium przygotowane zostały specjalne formaty komunikacyjne. W telewizji konsumenci będą mogli obejrzeć reklamy o długości 15 i 30 sekund, natomiast w internecie, oprócz formatów BumperAd, pojawi się także rozszerzona 45-sekundowa wersja świątecznej historii. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764