logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ispot z nową świąteczną kampanią

  PR 07.12.2016, przeczytano 906 razy
ilustracjastrzałka

iSpot uruchamia kampanię świąteczną – w jej ramach prezentuje szereg pomysłów na wyjątkowy upominek. Wśród propozycji znalazło się etui na iPhona w formie stylowej torebki,  kamera nagrywająca sferyczny obraz w jakości 4K czy ekspres, który obudzi nas rano zapachem kawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ispot-z-nowa-swiateczna-kampania,30780,artykul.html

– iSpot to miejsce, w którym słowo „technologia” ma dużo szersze znaczenie – to nie tylko sprzęt – to także wiedza i umiejętność korzystania z niego w sposób praktyczny, rozwijający zainteresowania, wygodny i podkreślający osobowość - mówi Aleksandra Niegowska, Marketing Lead iSpot Apple Premium Reseller. Stąd nazwa kampanii „Discover iSpot” – zachęcamy klientów, by razem z nami odkrywali fascynujący świat 2.0. i tą pasją dzielili się z najbliższymi – szczególnie w okresie świątecznym.

W ramach kampanii iSpot prezentuje premierowe wydanie Magazynu iSpot. Na sześćdziesięciu stronach można znaleźć artykuły poświęcone innowacjom w codziennym życiu, informacje dotyczące najnowszych trendów, stylowych dodatków czy wskazówki zwiększające efektywność używania sprzętu, zebrane w kategoriach: iStart, iTrend, iTech, iFun, iStyle, iLike, iHelp oraz iAudio. Oprócz minimalistycznej grafiki, pięknych zdjęć oraz inspirujących treści, twórcy Magazynu iSpot postawili na jego użyteczność. Wydanie papierowe (w nakładzie 67 000) wsparte zostało technologią pozwalającą na interaktywne czytanie w wersji online oraz odkrywanie nowych treści dzięki aplikacji TAP2C. Magazyn dystrybuowany jest w miesięcznikach luksusowych, tygodnikach opinii, press pointach, wśród stałych klientów oraz w salonach iSpot. Magazyn jest dostępy w aplikacji dostępnej na iOS i Android pod nazwą „Magazyn iSpot”.

Uzupełnieniem Magazynu jest folder Discover iSpot, w którym, w zależności od sezonu, znajdą się najbardziej trendowe produkty. Grudniowe wydanie zawiera propozycje prezentowe dla całej rodziny na nadchodzące święta. Folder ukazał się nakładem 250 000 sztuk.

Kampania świąteczna iSpot to także rozmowy o mądrych prezentach z ambasadorem marki Łukaszem Jakóbiakiem i ekspertami iSpot oraz konkurs „Święta iPrezenty”, zorganizowany we współpracy z RMF FM i RMF Maxxx. Do wygrania nagrody – sterowany bezprzewodowo droid z gwiezdnych wojen Sphero BB-8, mobilny głośnik Bluetooth JBL Charge 3 Black, oraz Słuchawki Beats by DRE.

Źródło: iSpot Apple Premium Reseller

www.ispot.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764