logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isprzęt.pl z nową agencją social media

  PR 12.02.2018, przeczytano 753 razy
ilustracja

Początkiem lutego krakowska agencja click community rozpoczęła współpracę z iSprzęt.pl - sklepem internetowym oferującym profesjonalny sprzęt dla budownictwa, przemysłu oraz domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isprzet.pl-z-nowa-agencja-social-media,35427,artykul.html

Do zadań agencji social media click community należy opracowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, koncepcja kreatywna oraz obsługa Facebooka. Za obsługę Klienta odpowiadają Roksana Wąż Strategy&Community Manager oraz Igor Wesołowski Social Media Specialist. 

Jakość oferowanych produktów i charakterystyka branży sprawia, że współpraca zapowiada się ciekawie i obiecująco. Dołoże wszelkich starań, aby iSprzęt stał się najbardziej rozpoznawalną marką w branży
- mówi Igor Wesołowski.

Do współpracy doszło w wyniku złożonej oferty.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764