logo
WIADOMOŚCI

Isprzęt.pl z nową agencją social media

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 137 razy
ilustracja

Początkiem lutego krakowska agencja click community rozpoczęła współpracę z iSprzęt.pl - sklepem internetowym oferującym profesjonalny sprzęt dla budownictwa, przemysłu oraz domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isprzet.pl-z-nowa-agencja-social-media,35427,artykul.html

Do zadań agencji social media click community należy opracowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, koncepcja kreatywna oraz obsługa Facebooka. Za obsługę Klienta odpowiadają Roksana Wąż Strategy&Community Manager oraz Igor Wesołowski Social Media Specialist. 

Jakość oferowanych produktów i charakterystyka branży sprawia, że współpraca zapowiada się ciekawie i obiecująco. Dołoże wszelkich starań, aby iSprzęt stał się najbardziej rozpoznawalną marką w branży
- mówi Igor Wesołowski.

Do współpracy doszło w wyniku złożonej oferty.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 64 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone