logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Istebna - wzorowy konkurs na logo

   12.06.2009, przeczytano 2140 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięska praca Macieja Drelaka jest już wykorzystywane na stronach serwisu gminy Istebna (red.)

Kilka tygodni temu Gmina Istebna ogłosiła konkurs na logo. Wyniki już są (na stronie urzędu gminy), ale najwieksze wrażenie robi zachowanie organizatora po konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/istebna---wzorowy-konkurs-na-logo,9095,artykul.html

Uczestnicy otrzymali dyplom, podziękowanie za włożoną pracę od wójta Gminy i zaproszenie dla dwóch osób na koncert zespołu "Leszcze", w ramach organizowanych Dni Istebnej.

Dodatkowo wszystkie prace (za zgodą autorów) znajdą się na okolicznościowej wystawie.

Mniejsi potrafią...

Autor: Jerzy Müller



avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jerzyk

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland został nagrodzony w tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Ostatni „Twój Weekend” zdobył Grand Prix w kategorii Print oraz Srebrne Bębny w kategoriach Social Good i Content. To kolejne międzynarodowe wyróżnienia dla tego projektu.
Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.
Helios i Papa Diego z nagrodami PRCH Retail Awards
Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.
Szut Szut Studio z nagrodą za produkcję dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Wyprodukowana przez dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO kampania dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego otrzymała dwie nagrody na 14. Międzynarodowym Festiwalu Filmów Turystycznych, Dokumentów i Reportaży TV oraz Filmów Korporacyjnych.
4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764