logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Italian Design School: bezpłatne warsztaty

   25.02.2015, przeczytano 1286 razy
ilustracjastrzałka

Jak skutecznie zajmować się designem? Jak realizować rzeczywiste projekty? W Kielcach rozpocznie się kolejna edycja bezpłatnych warsztatów w ramach projektu id_s – Italian Design School.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/italian-design-school%3A-bezplatne-warsztaty,24041,artykul.html

id_s – Italian Design School (Włoska Szkoła Projektowania) to część Instytutu Designu w Kielcach, która specjalizuje się w kształceniu młodych, twórczych projektantów w dziedzinie projektowania produktu oraz wprowadzania produktu na rynek.

id_s powstała dzięki współpracy pomiędzy Institute of Design Kielce a Scuola Italiana Design w Padwie (Włochy). Scuola Italiana Design jest pierwszym Instytutem, który zajmuje się projektowaniem produktu wraz z jego wprowadzeniem w życie na terenie regionu Wenecja słynącego na świecie z wysokiej koncentracji przedsiębiorstw przemysłowych specjalizujących się w różnych dziedzinach: wystrój wnętrz, urządzenia elektryczne, produkty sportowe, odzież i dodatki, zabawki, sprzęt techniczny, motoryzacja, narzędzia i przyrządy, itp.

id_s to unikalny w skali Polski projekt edukacyjny, który ma na celu odpowiadać na potrzeby firm poszukujących fachowych i kreatywnych projektantów wyszkolonych na bazie doświadczeń SID. Projektanci gwarantują udoskonalenie produktów, nowoczesne podejście do wizerunku i komunikacji z rynkiem.

id_s oferuje naukowo-praktyczny kurs kreatywnego projektowania podczas 11 tygodni intensywnej pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 16. Z wyselekcjonowanych kandydatów id_s zostaną uformowane multidyscyplinarne zespoły projektowe. Grafik zajęć zostanie podzielony na:

  • wykłady i warsztaty projektantów z Włoch
  • nadzór nad projektami liderów id_s
  • spotkania z firmami
  • samodzielna praca wewnątrz grup


Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest posiadanie statusu studenta lub absolwenta uczelni wyższej.

Preferowane kierunki: wzornictwo, formy przemysłowe, grafika użytkowa, komunikacja wizualna, architektura, architektura wnętrz, architektura krajobrazu, automatyka i robotyka, budowa maszyn, Sztuki Piękne, visual merchandising, projektowanie interakcji, creative coders, web designers, inżynieria informatyczna, digital art, nowe media, marketing fokusowy.

Czas trwania projektu: 5 marca 2015 - 15 maja 2015
Zgłoszenia w aktualnej edycji projektu prowadzone są do 8 lutego 2015.
Udział w projekcie jest bezpłatny.
Uczestnicy zobowiązani są do samodzielnego finansowania pobytu w Kielcach podczas projektu.

Ilość miejsc ograniczona. Więcej informacji: http://www.idschool.com.pl/pl/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764