logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Itel przedstawia nowe logo

  PR 05.12.2023, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej podstawową misją, jaką jest zaspokajanie potrzeb technologicznych niedostatecznie rozwiniętych rynków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/itel-przedstawia-nowe-logo,402352,artykul.html

Zgodnie z nieustającym zobowiązaniem do poprawy jakości życia konsumentów w gospodarkach wschodzących spółka itel nawiązała współpracę z DesignStudio, międzynarodowym zespołem projektantów z siedzibą w Australii, aby opracować nowoczesne, inspirujące i wybiegające w przyszłość logo. To znaczące odejście od poprzedniego projektu wykorzystuje jednak kultowy dymek, symbolizujący dbałość firmy o komunikację i łączność.

Intensywny odcień purpury wybrany dla nowego logo emanuje pozytywną i świeżą energią, odzwierciedlając zaangażowanie firmy itel w utrzymanie dynamiki w gwałtownie zmieniającym się krajobrazie technologicznym. Konsekwentnie pochylony do przodu kąt w całym znaku symbolizuje przyszłą koncentrację na wzmocnieniu pozycji przedsiębiorstwa oraz wspieraniu społeczności poprzez jej innowacyjne produkty i usługi.

Utworzona 16 lat temu firma itel przekształciła się z producenta telefonów komórkowych w kompleksową specjalistyczną markę produktów „inteligentnego życia”, oferującą zróżnicowany ekosystem wyrobów. itel jest obecnie dostawcą smartfonów, akcesoriów, produktów higieny osobistej i urządzeń gospodarstwa domowego, a jej celem jest udostępnianie usług ekosystemowych, które poprawiają jakość życia klientów na rynkach wschodzących.

Zachowując swoją dominującą pozycję w branży, jak wynika z danych sprzedaży IDC w drugim kwartale 2023 roku, itel z dumą plasuje się na pierwszym miejscu na świecie w kategorii telefonów wielofunkcyjnych oraz na pierwszym miejscu na świecie w kategorii smartfonów za mniej niż 75 USD.

Innowacyjność to nie tylko wprowadzanie zmian, ale także ewolucja w celu zaspokojenia nieustannie zmieniających się potrzeb konsumentów. Przeobrażenie marki itel jest świadectwem naszego niezachwianego zaangażowania w oferowanie dostępnej i innowacyjnej inteligentnej technologii wspierającej użytkowników indywidualnych i społeczności na rynkach wschodzących. Niezmiennie realizujemy nasz pierwotny cel 'Radość z lepszego życia', dlatego też ta transformacja jest zdecydowanym krokiem naprzód na naszej drodze” - powiedział Bruno Li, dyrektor generalny itel.

Źródło: itel

Dodatkowe informacje:

O Itel
itel, to międzynarodowa marka oferująca przystępną cenowo elektronikę najwyższej jakości. Ewoluując od telefonów komórkowych do branży „inteligentnego życia”, uzyskała status najlepszej światowej marki oferującej urządzenia w cenach do 75 USD i wiodącej marki telefonów funkcjonalnych w 2023 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764