logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IV edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl

   16.07.2018, przeczytano 1056 razy
ilustracjastrzałka

To już IV edycja Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie? Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową.” Tym razem będą to warsztaty kreatywne, które poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy oraz wybitni specjaliście w branży opakowaniowej. Najbliższa edycja warsztatów będzie wyjątkowa!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iv-edycja-label-innovations-pod-patronatem-signs.pl,37249,artykul.html

Przygotuj się na aktywny udział w warsztatach. Nie tylko zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu kreacji opakowań, ale również będziesz projektować opakowanie kosmetyku dla mężczyzn, wegańskich balsamów do ciała, batonów fit, czy jogurtu bio. Będziesz mieć niepowtarzalną okazję sprawdzić się w roli kreatora opakowań. Damy Ci wiedzę i narzędzia, jakimi posługują się projektanci. Poznasz tajniki projektowania skutecznych etykiet oraz zasady, które należy przestrzegać, aby konsumenci docenili walory produktu. Podejmij wyzwanie i na chwilę stań się projektantem.

Jesteś właścicielem, szefem sprzedaży, brand managerem, pracownikiem działu marketingu firmy produkcyjnej? Projektujesz opakowania produktowe? Jesteś agencją reklamową? To wydarzenie jest dedykowane specjalnie dla Ciebie!

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • jak powstają opakowania które klient pragnie kupić;
  • jak wygląda proces kreacji etykiety od strony agencji reklamowej, drukarni oraz klienta – studium przypadku firmy Medisept ;
  • jak chronić własność intelektualną oraz poznasz jej rzeczywistą wartość.

W trakcie warsztatu poruszone zostaną kwestie:

  • współpracy z influencerami, blogerami, celebrytami,
  • praw autorskich i rozpowszechniania wizerunku produktów w Internecie , np. w social mediach,
  • roszczeń z tytułu naruszeń praw autorskich i praw do wizerunku.

Organizator warsztatów, firma Etykiety.pl Etigraf zadba o dostarczenie uczestnikom, nie tylko wiedzy i praktycznych narzędzi – ale również inspiracji podczas Bloku Inspiracji Opakowaniowych.

Organizator wydarzenia gwarantuje:

  • doświadczonych wykładowców uniwersyteckich i specjalistów mocno docenianych w branży opakowań
  • pakiet materiałów szkoleniowych
  • interaktywna formę wydarzenia,
  • możliwość nawiązania kontaktów biznesowych przy dobrej kawie
  • przerwę cateringową.

Informacje organizacyjne:

  • Czas: 13 września 2018 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:15
  • Miejsce:  targi Festiwal Marketingu na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl
  • Cena biletu na konferencję: 300 zł netto.
  • Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały szkoleniowe; catering kawowy.

Warsztaty objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

IV edycja Label Innovations - PLAN

10:00 – 10:30

Rejestracja uczestników

10:30 - 12:00

”Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy”
dr hab. Inż. Prof. Nadz. UEP Magdalena Ankiel

12:00 - 13:30

Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaździ drukarza z agencją reklamową”
Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy w Etykiety.pl Etigraf

13:30 - 13:45

Przerwa kawowa

13:45 - 14:30

„ O prawie własności intelektualnej w przystępnym języku”,
Magdalena Korol, Partner Kancelarii Snażyk Korol Mordaka

14:30 - 14:55

Blok Innowacyjnych Rozwiązań Opakowaniowych - prezentacja

14:55 -15:15

panel dyskusyjny

15:15

Zakończenie konferencji

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

www.labelinnovations.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon liderem w rankingu IDC Marketscape
Canon Inc, spółka macierzysta Canon Europe, ogłosiła, że została uznana za lidera branży1 w badaniu IDC „MarketScape: Worldwide Sustainability Programmes and Services Hardcopy 2023 Vendor Assessment , w którym oceniono jedenastu globalnych dostawców druku. Wyniki ukazują rosnące oczekiwania klientów w kwestii współpracy z firmami technologicznymi, które...
Firma HARTI wprowadziła do sprzedaży w pełni automatyczną nacinarkę do materiałów samoprzylepnych (papier samoprzylepny, folia samoprzylepna PCV, folia aluminiowa i inne samoprzylepne). Oferowana nacinarka doskonale się sprawdza w nacinaniu arkuszy z prawej jak również z lewej strony.
Cubic 125 TS: nowości BAF na targach Drupa
Jak informuje firma BAF, europejski producent rozwiązań z segmentu obracarek stosu, podnośników oraz automatycznych systemów do kaszerowania, przygotowuje na targi Drupa premierę nowych rozwiązania dla swoich produktów.
Henkakuverse motywem stoiska Ricoh na targach drupa 2024
Odwiedzający stoisko Ricoh na targach drupa 2024 zostaną zaproszeni do zapoznania się z HENKAKUVERSE - wirtualnym środowiskiem, w którym będą mogli dowiedzieć się, w jaki sposób można wykorzystać wiodące technologie Ricoh z korzyścią dla ich procesów druku produkcyjnego. Stoisko Ricoh będzie znajdować się w hali 8a w Messe Düsseldorf w Niemczech w...
Jakiś czas temu Stora Enso zainaugurowała specjalny program partnerski – Harvesting Partner – mający zachęcić wykwalifikowanych plantatorów i zupełnie nowych przedsiębiorców do włączenia się w działalność związaną z gospodarką leśną. Początkowo projekt obejmował obszar Szwecji, z czasem został rozszerzony także na inne kraje – Finlandię,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764