logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IV edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl

   16.07.2018, przeczytano 681 razy
ilustracjastrzałka

To już IV edycja Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie? Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową.” Tym razem będą to warsztaty kreatywne, które poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy oraz wybitni specjaliście w branży opakowaniowej. Najbliższa edycja warsztatów będzie wyjątkowa!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iv-edycja-label-innovations-pod-patronatem-signs.pl,37249,artykul.html

Przygotuj się na aktywny udział w warsztatach. Nie tylko zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu kreacji opakowań, ale również będziesz projektować opakowanie kosmetyku dla mężczyzn, wegańskich balsamów do ciała, batonów fit, czy jogurtu bio. Będziesz mieć niepowtarzalną okazję sprawdzić się w roli kreatora opakowań. Damy Ci wiedzę i narzędzia, jakimi posługują się projektanci. Poznasz tajniki projektowania skutecznych etykiet oraz zasady, które należy przestrzegać, aby konsumenci docenili walory produktu. Podejmij wyzwanie i na chwilę stań się projektantem.

Jesteś właścicielem, szefem sprzedaży, brand managerem, pracownikiem działu marketingu firmy produkcyjnej? Projektujesz opakowania produktowe? Jesteś agencją reklamową? To wydarzenie jest dedykowane specjalnie dla Ciebie!

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • jak powstają opakowania które klient pragnie kupić;
  • jak wygląda proces kreacji etykiety od strony agencji reklamowej, drukarni oraz klienta – studium przypadku firmy Medisept ;
  • jak chronić własność intelektualną oraz poznasz jej rzeczywistą wartość.

W trakcie warsztatu poruszone zostaną kwestie:

  • współpracy z influencerami, blogerami, celebrytami,
  • praw autorskich i rozpowszechniania wizerunku produktów w Internecie , np. w social mediach,
  • roszczeń z tytułu naruszeń praw autorskich i praw do wizerunku.

Organizator warsztatów, firma Etykiety.pl Etigraf zadba o dostarczenie uczestnikom, nie tylko wiedzy i praktycznych narzędzi – ale również inspiracji podczas Bloku Inspiracji Opakowaniowych.

Organizator wydarzenia gwarantuje:

  • doświadczonych wykładowców uniwersyteckich i specjalistów mocno docenianych w branży opakowań
  • pakiet materiałów szkoleniowych
  • interaktywna formę wydarzenia,
  • możliwość nawiązania kontaktów biznesowych przy dobrej kawie
  • przerwę cateringową.

Informacje organizacyjne:

  • Czas: 13 września 2018 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:15
  • Miejsce:  targi Festiwal Marketingu na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl
  • Cena biletu na konferencję: 300 zł netto.
  • Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały szkoleniowe; catering kawowy.

Warsztaty objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

IV edycja Label Innovations - PLAN

10:00 – 10:30

Rejestracja uczestników

10:30 - 12:00

”Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy”
dr hab. Inż. Prof. Nadz. UEP Magdalena Ankiel

12:00 - 13:30

Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaździ drukarza z agencją reklamową”
Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy w Etykiety.pl Etigraf

13:30 - 13:45

Przerwa kawowa

13:45 - 14:30

„ O prawie własności intelektualnej w przystępnym języku”,
Magdalena Korol, Partner Kancelarii Snażyk Korol Mordaka

14:30 - 14:55

Blok Innowacyjnych Rozwiązań Opakowaniowych - prezentacja

14:55 -15:15

panel dyskusyjny

15:15

Zakończenie konferencji

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

www.labelinnovations.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Technologia inkjetowa Kodak Ultrastream w maszynach firmy Uteco
Kodak i Uteco Converting S.p.A. poinformowały o podpisaniu umowy, na bazie której stworzona przez pierwszą z wymienionych firm technologia druku cyfrowego UltraStream znajdzie powszechne zastosowanie w maszynach włoskiego producenta. Są one dedykowane cyfrowemu wytwarzaniu opakowań.
Avargraf podsumowuje targi Warsaw Pack 2019
Innowacyjne rozwiązania do pakowania oraz światowe premiery maszyn APR Solutions zaprezentowane przez firmę Avargraf podczas Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack 2019, spotkały się z niezwykle dużym zainteresowaniem odwiedzających. Avargraf został również wyróżniony nagrodą Warsaw Pack  za półautomatyczną maszynę dla rynku tektury falistej i...
Stora Enso: Karton Natura Life po raz kolejny w opakowaniach Pure-Pak
Wytwarzany przez Stora Enso karton Natura Life, charakteryzujący się naturalnym, brązowym odcieniem, znalazł po raz kolejny zastosowanie w produkcji opakowań Pure-Pak, stworzonych przez firmę Elopak. Tym razem został on wykorzystany w ich aseptycznej wersji, jaka pojawiła się niedawno na rynku.
Hunkeler Innovationdays 2019: Podsumowanie
Sukcesem zakończyła się tegoroczna edycja targów Hunkeler Innovationdays, jakie odbywały się w Lucernie w dniach 25-28 lutego. Jak podaje organizator – firma Hunkeler AG – wydarzenie odwiedziło ok. 6500 gości z całego świata, zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi w zakresie cyfrowego druku zwojowego. Mieli oni okazję obejrzeć podczas prezentacji „na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764