logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IV edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl

   16.07.2018, przeczytano 1060 razy
ilustracjastrzałka

To już IV edycja Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie? Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową.” Tym razem będą to warsztaty kreatywne, które poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy oraz wybitni specjaliście w branży opakowaniowej. Najbliższa edycja warsztatów będzie wyjątkowa!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iv-edycja-label-innovations-pod-patronatem-signs.pl,37249,artykul.html

Przygotuj się na aktywny udział w warsztatach. Nie tylko zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu kreacji opakowań, ale również będziesz projektować opakowanie kosmetyku dla mężczyzn, wegańskich balsamów do ciała, batonów fit, czy jogurtu bio. Będziesz mieć niepowtarzalną okazję sprawdzić się w roli kreatora opakowań. Damy Ci wiedzę i narzędzia, jakimi posługują się projektanci. Poznasz tajniki projektowania skutecznych etykiet oraz zasady, które należy przestrzegać, aby konsumenci docenili walory produktu. Podejmij wyzwanie i na chwilę stań się projektantem.

Jesteś właścicielem, szefem sprzedaży, brand managerem, pracownikiem działu marketingu firmy produkcyjnej? Projektujesz opakowania produktowe? Jesteś agencją reklamową? To wydarzenie jest dedykowane specjalnie dla Ciebie!

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • jak powstają opakowania które klient pragnie kupić;
  • jak wygląda proces kreacji etykiety od strony agencji reklamowej, drukarni oraz klienta – studium przypadku firmy Medisept ;
  • jak chronić własność intelektualną oraz poznasz jej rzeczywistą wartość.

W trakcie warsztatu poruszone zostaną kwestie:

  • współpracy z influencerami, blogerami, celebrytami,
  • praw autorskich i rozpowszechniania wizerunku produktów w Internecie , np. w social mediach,
  • roszczeń z tytułu naruszeń praw autorskich i praw do wizerunku.

Organizator warsztatów, firma Etykiety.pl Etigraf zadba o dostarczenie uczestnikom, nie tylko wiedzy i praktycznych narzędzi – ale również inspiracji podczas Bloku Inspiracji Opakowaniowych.

Organizator wydarzenia gwarantuje:

  • doświadczonych wykładowców uniwersyteckich i specjalistów mocno docenianych w branży opakowań
  • pakiet materiałów szkoleniowych
  • interaktywna formę wydarzenia,
  • możliwość nawiązania kontaktów biznesowych przy dobrej kawie
  • przerwę cateringową.

Informacje organizacyjne:

  • Czas: 13 września 2018 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:15
  • Miejsce:  targi Festiwal Marketingu na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl
  • Cena biletu na konferencję: 300 zł netto.
  • Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały szkoleniowe; catering kawowy.

Warsztaty objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

IV edycja Label Innovations - PLAN

10:00 – 10:30

Rejestracja uczestników

10:30 - 12:00

”Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy”
dr hab. Inż. Prof. Nadz. UEP Magdalena Ankiel

12:00 - 13:30

Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaździ drukarza z agencją reklamową”
Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy w Etykiety.pl Etigraf

13:30 - 13:45

Przerwa kawowa

13:45 - 14:30

„ O prawie własności intelektualnej w przystępnym języku”,
Magdalena Korol, Partner Kancelarii Snażyk Korol Mordaka

14:30 - 14:55

Blok Innowacyjnych Rozwiązań Opakowaniowych - prezentacja

14:55 -15:15

panel dyskusyjny

15:15

Zakończenie konferencji

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

www.labelinnovations.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764