logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IV Międzynarodowe Biennale Plakatu Społeczno-Politycznego

   02.04.2012, przeczytano 1573 razy
ilustracjastrzałka

Odbywające się od 2006 roku Międzynarodowe Biennale Plakatu Społeczno-Politycznego jest jednym z najważniejszych i największych przedsięwzięć Międzynarodowego Domu Spotkań Młodzieży w Oświęcimiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iv-miedzynarodowe-biennale-plakatu-spoleczno-politycznego,15150,artykul.html

Od pierwszej edycji cieszy się dużym zainteresowaniem uczestniczących artystów, publiczności oraz mediów. Udział znakomitych twórców plakatu z całego świata, międzynarodowego jury składającego się z wykładowców szkół artystycznych i znawców sztuki plakatu oraz opieka kuratora – grafika Pawła Warchoła, są każdorazowo gwarantem wysokiego poziomu artystycznego wydarzenia.

Każdej edycji biennale towarzyszy wydanie trójjęzycznego (polsko-niemiecko-angielskiego) katalogu, prezentującego wszystkie nagrodzone, wyróżnione i zakwalifikowane na wystawę prace.

CEL PROJEKTU
Przegląd twórczości sztuki plakatu zaangażowanej w życie społeczne i polityczne regionów i kultur z różnych stron świata, szczególnie dotyczącej zagadnień związanych z tematyką praw człowieka we współczesnym świecie.

GŁÓWNY ORGANIZATOR
Fundacja na Rzecz Międzynarodowego Domu Spotkań Młodzieży w Oświęcimiu
-
MIEJSCE I CZAS REALIZACJI
Międzynarodowy Dom Spotkań Młodzieży w Oświęcimiu, ul. Legionów 11
Termin nadsyłania plakatów upływa 31 maja 2012.

NAGRODY
Nagroda główna – 5.000
II nagroda – 2.000
III nagroda – 1.000
5 honorowych wyróżnień

http://mdsm.pl/pl/kultura/biennale-plakatu-menu/104-regulamin-projektu

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764