logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iwareprint 2.0: Modułowy system web-to-print w abonamencie

  PR 19.09.2014, przeczytano 4191 razy

Firma Iware Sp. z o.o., dostawca oprogramowania iwarePRINT dedykowanego dla firm z branży poligraficznej, wprowadziła na rynek pierwszy, w pełni automatyczny system web-to-print w Polsce. Premiera wersji 2.0 miała miejsce kilka dni temu na Festiwalu Druku i Opakowań w Warszawie. Współpraca z tego typu softem jeszcze nigdy nie była tak prosta. System w wersji podstawowej można zakupić w cenie abonamentu miesięcznego wynoszącego jedyne 99 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iwareprint-2.0%3A-modulowy-system-web-to-print-w-abonamencie,22651,artykul.html

Czym jest iwarePRINT?

iwarePRINT to rozwiązanie do zarządzania obiegiem zlecenia w drukarni oraz internetową obsługą sprzedaży. Jest to narzędzie, które służy do nadzoru nad wszystkimi etapami obsługi zlecenia. Począwszy od złożenia zamówienia przez klienta, aż do wysłania wydruku do jego rąk.

iwarePRINT to trójstronne korzyści - zarówno dla właściciela, pracownika, jak i klienta drukarni.

Właściciele dostają narzędzie umożliwiające pełną kontrolę procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Uporządkowanie procesów powoduje znaczne ułatwienie pracy zespołowi. Klienci otrzymują rozwiązanie pozwalające na natychmiastowe poznanie ceny z pominięciem działu handlowego, uproszczenie płatności, przesyłania i weryfikacji plików.

System zapewnia pełne dopasowanie do każdego rodzaju druku m.in. cyfrowego, offsetowego, druku wielkoformatowego i druku 3D.

"Szybka konfiguracja"

Uruchomienie własnej drukarni rozpoczyna się na stronie www.iwareprint.pl
Klient wpisuje nazwę sklepu, dokonuje wyboru layoutu, zaznacza interesujące go produkty i po uzupełnieniu treści na stronie może rozpocząć sprzedaż.

Wprowadzona w systemie „Szybka konfiguracja” umożliwia dostęp do najważniejszych elementów konfiguracyjnych praktycznie bez znajomości systemu.

System, za pomocą prostych kreatorów, przeprowadza użytkownika przez rozstawianie systemu. W szybkich krokach konfiguracyjnych Użytkownik uzupełnia podstawowe dane firmy, wgrywa logotyp, dopasowuje odpowiednią skórkę graficzną oraz edytuje 14 przygotowanych produktów.

Co więcej, ma możliwość skonfigurowania płatności w systemie, SMTP poczty, ustawienia klucza Google, zintegrowania systemu z dostępnymi kurierami oraz podłączenia serwera FTP przeznaczonego dla plików klientów.

Każda z operacji ma przewidziany czas realizacji. Autorzy oprogramowania zapewniają, że całościowo nie powinno zająć to więcej niż 160 minut. Samo uruchomienie drukarni nie zajmie więcej niż 5 minut.

Modułowy iwarePRINT składa się z części głównej e-commerce – odpowiadającej za sprzedaż w Internecie w cenie 99 zł netto oraz z dodatkowych segmentów, każdy w cenie 250 zł: modułu resellerskiego, produkcyjnego, modułu kreatora wydruków oraz modułu prefightu.

Klient zainteresowany systemem dostaje 30 darmowych dni na jego uruchomienie. Dostaje również 2 GB przestrzeni dyskowej. W każdym momencie ma możliwość uruchomienia dodatkowych modułów – otrzymują ponownie 30 darmowych dni.

Źródło: Iware

www.iwareprint.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: iwarePRINT

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
Packaging Innovations 2024: Produkty kształtujące przyszłość
Produkty kształtujące przyszłość - znamy datę Targów Packaging Innovations Już za niecały rok, 09-10 października 2024 r. w EXPO Kraków, odbędą się 16. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. To wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku, które każdego roku odwiedzają tysiące gości z Polski i zagranicy. W ciągu dwóch dni będzie można poznać ofertę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764