logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iwareprint 2.0: Modułowy system web-to-print w abonamencie

  PR 19.09.2014, przeczytano 3207 razy

Firma Iware Sp. z o.o., dostawca oprogramowania iwarePRINT dedykowanego dla firm z branży poligraficznej, wprowadziła na rynek pierwszy, w pełni automatyczny system web-to-print w Polsce. Premiera wersji 2.0 miała miejsce kilka dni temu na Festiwalu Druku i Opakowań w Warszawie. Współpraca z tego typu softem jeszcze nigdy nie była tak prosta. System w wersji podstawowej można zakupić w cenie abonamentu miesięcznego wynoszącego jedyne 99 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iwareprint-2.0%3A-modulowy-system-web-to-print-w-abonamencie,22651,artykul.html

Czym jest iwarePRINT?

iwarePRINT to rozwiązanie do zarządzania obiegiem zlecenia w drukarni oraz internetową obsługą sprzedaży. Jest to narzędzie, które służy do nadzoru nad wszystkimi etapami obsługi zlecenia. Począwszy od złożenia zamówienia przez klienta, aż do wysłania wydruku do jego rąk.

iwarePRINT to trójstronne korzyści - zarówno dla właściciela, pracownika, jak i klienta drukarni.

Właściciele dostają narzędzie umożliwiające pełną kontrolę procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Uporządkowanie procesów powoduje znaczne ułatwienie pracy zespołowi. Klienci otrzymują rozwiązanie pozwalające na natychmiastowe poznanie ceny z pominięciem działu handlowego, uproszczenie płatności, przesyłania i weryfikacji plików.

System zapewnia pełne dopasowanie do każdego rodzaju druku m.in. cyfrowego, offsetowego, druku wielkoformatowego i druku 3D.

"Szybka konfiguracja"

Uruchomienie własnej drukarni rozpoczyna się na stronie www.iwareprint.pl
Klient wpisuje nazwę sklepu, dokonuje wyboru layoutu, zaznacza interesujące go produkty i po uzupełnieniu treści na stronie może rozpocząć sprzedaż.

Wprowadzona w systemie „Szybka konfiguracja” umożliwia dostęp do najważniejszych elementów konfiguracyjnych praktycznie bez znajomości systemu.

System, za pomocą prostych kreatorów, przeprowadza użytkownika przez rozstawianie systemu. W szybkich krokach konfiguracyjnych Użytkownik uzupełnia podstawowe dane firmy, wgrywa logotyp, dopasowuje odpowiednią skórkę graficzną oraz edytuje 14 przygotowanych produktów.

Co więcej, ma możliwość skonfigurowania płatności w systemie, SMTP poczty, ustawienia klucza Google, zintegrowania systemu z dostępnymi kurierami oraz podłączenia serwera FTP przeznaczonego dla plików klientów.

Każda z operacji ma przewidziany czas realizacji. Autorzy oprogramowania zapewniają, że całościowo nie powinno zająć to więcej niż 160 minut. Samo uruchomienie drukarni nie zajmie więcej niż 5 minut.

Modułowy iwarePRINT składa się z części głównej e-commerce – odpowiadającej za sprzedaż w Internecie w cenie 99 zł netto oraz z dodatkowych segmentów, każdy w cenie 250 zł: modułu resellerskiego, produkcyjnego, modułu kreatora wydruków oraz modułu prefightu.

Klient zainteresowany systemem dostaje 30 darmowych dni na jego uruchomienie. Dostaje również 2 GB przestrzeni dyskowej. W każdym momencie ma możliwość uruchomienia dodatkowych modułów – otrzymują ponownie 30 darmowych dni.

Źródło: Iware

www.iwareprint.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: iwarePRINT

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spiralowanie, klejenie kalendarzy, foliowanie, złocenie - już w 28.05 w Łodzi
Już w przyszłym tygodniu w Łodzi (w dniach 28-31.05) odbędzie się polska premiera prawdopodobnie najbardziej przełomowego rozwiązania w cyfrowym druku książek w ostatnich latach – linii opartej o drukarkę Canon VarioPrint Titan 6330 wraz z oklejarką C.P. Bourg BB3202 i modułem rozcinania arkuszy (maksymalnie z B3 na 2 lub 4 użytki).
XLII PK: Drukowanie wielkoformatowe techniką cyfrową
Drukowanie wielkoformatowe techniką cyfrową to temat kolejnych, XLII Poligraficznych Konfrontacji rozpoczynających się 23 maja. Omówione zostaną m.in. wady i zalety technik druku wielkoformatowego, media oraz farby stosowane w maszynach wielkoformatowych.
Agfa na targach Fespa 2019: Podsumowanie
Sukcesem zakończył się udział firmy Agfa w targach Fespa 2019, odbywających się w dniach 14-17 maja br. w Monachium. Zaprezentowała na nich dwa wielkoformatowe plotery – Jeti Tauro H3300 LED  i Anapurna H3200i LED. Jej stoisko, jak podaje firma, odwiedziły tysiące gości z całego świata, w tym wielu przedstawicieli polskich drukarń i firm produkcyjnych na co dzień...
„Print for Good” – Kodak i Colours Factory w dobrej sprawie
Do programu „Print for Good”, jaki ponad dwa lata temu zapoczątkowała firma Kodak ,w ubiegłym roku dołączył jej polski oddział wraz ze swoim klientem - drukarnią Colours Factory. Efektem tej współpracy była produkcja zeszytów szkolnych, które zostały następnie przekazane (za pośrednictwem fundacji Pomoc Kościołowi w Potrzebie) potrzebującym dzieciom na Ukrainie i w...
Inwestycje firmy Orapac w maszyny sztancujące Iberica
Jedna z fińskich firm specjalizujących się w produkcji pudełek w celu zwiększenia swojej wydajności produkcyjnej niedawno zakończyła proces inwestycji o wartości ponad 4 mln. euro.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764