Po siedmiu latach współpracy Iwona Dynowska odchodzi ze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jako project director zaangażowana była w budowanie i rozwijanie różnorodnych projektów.
Wśród tych przedsięwzięć był konkurs Media Trendy, a także działalnośćedukacyjna Stowarzyszenia obejmująca m.in. Szkołę Strategii Marki,Akademię Komunikacji Marketingowej i Szkołę Brand Design.Współpracowała także z EACA w zakresie rozwijania programów autorskich,dotyczących komunikacji marketingowej integrujących środowisko naukowez praktykami marketingu i reklamy. Przez kilka ostatnich latodpowiedzialna była również za organizację pokazu prac nagrodzonych naMiędzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes w Polsce. Pełniła równieżfunkcję sekretarza klubu Mediowego oraz członka Zarządu SAR.
Iwona Dynowska z reklamą związana jest od 1991 r. Doświadczeniezawodowe zdobywała m.in. w Radiu Zet jako szefowa biura reklamy, w OMDna stanowisku New Business Dyrektora oraz jako CEO domu mediowego MPG.
Źródło: SKM SAR