logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IWP szuka Dobrych Wzorów 2019

   13.01.2019, przeczytano 271 razy
ilustracja

W Instytucie Wzornictwa Przemysłowego ruszył monitoring rynku przygotowujący bazę producentów wraz z produktami i usługami do najnowszej edycji konkursu Dobry Wzór 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iwp-szuka-dobrych-wzorow-2019,380768,artykul.html

Zespół badaczy IWP szuka produktów i usług, które są:

  • dobrze zaprojektowane (z uregulowaniem praw autorskich)
  • dostępne na polskim rynku nie dłużej niż 3 lata
  • produkowane w seriach przemysłowych
  • dostępne powszechnie i masowo

Produkty i usługi klasyfikowane są w następujące sfery:

  • Dom
  • Praca
  • Sfera Publiczna
  • Usługi
  • Nowe technologie
  • Grafika użytkowa i opakowania
  • Nowe materiały
  • Transport i komunikacja
  • Moda i akcesoria

Do 8 marca 2019 badacze IWP będą przeczesywać polski rynek w poszukiwaniu dobrego wzornictwa.

Swoje nowości produktowe/usługowe mogą też zgłaszać producenci i dystrybutorzy na adres: monitoring(at)iwp.com.pl
tel.: 22 860 01 60

Produkty i usługi znalezione przez badaczy i następnie pozytywnie ocenione przez ekspertów IWP otrzymują rekomendację do konkursu Dobry Wzór 2019
Od połowy marca 2019 rozpocznie się rejestracja produktów i usług do konkursu.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego

www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Grupa Polomarket z prestiżową nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
Konkurs studencki na projekt stoiska Izby Architektów RP
Opracuj koncepcję projektową stoiska targowego Izby Architektów RP - najlepsza praca pod względem warsztatowym, wizualnym oraz estetycznym zostanie zrealizowana podczas targów BUDMA 2020.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764