logo
WIADOMOŚCI

IWP: Finaliści konkursu Dobry Wzór wyłonieni

   06.08.2018, przeczytano 714 razy
ilustracjastrzałka
Decolay Real - film melaminowy

W dwudziestej piątej, finałowej edycji zgłoszono do konkursu aż 193 produkty i usługi, Do finału przeszło 119 produktów. Prace finałowe zostaną pokazane na wystawie w październiku w IWP, znajdą się także w katalogu wystawy. To jeszcze nie koniec konkursowych zmagań - przed nami wyłonienie zwycięzców, zapowiadane na 22 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iwp%3A-finalisci-konkursu-dobry-wzor-wylonieni,37504,artykul.html

Kategorie konkursowe:

  • Dom – 49 produktów
  • Praca – 15 produktów
  • Sfera publiczna -14 produktów
  • Usługi – 5
  • Nowe technologie - 10 produktów
  • Grafika użytkowa i opakowania – 9 produktów
  • Nowe materiały – 7 produktów
  • Transport i komunikacja – 6 produktów
  • Moda i akcesoria – 4 produkty

Organizatorzy konkursu pracujĄ teraz nad wystawą, katalogiem oraz krótkim filmem o historii konkursu. Następne obrady jury, tego, które wyłoni zwycięzców Dobrego Wzoru 2018, czyli tych, którzy opuszczą IWP ze statuetkami - odbędą się 22 października 2018 r.

Przykładowe prace finałowe:

Rebranding i identyfikacja wizualna marki Droptica, proj. Piotr Miarka

Rodzina opraw oświetleniowych Dark Points, proj. AQForm

iTAXI - aplikacja mobilna

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego

www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone