logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iza Zbonikowska naczelną Outdoor Media

  PR 27.10.2008, przeczytano 2830 razy
ilustracjastrzałka

Magazyn OUTDOOR MEDIA ma nową redaktor naczelną. Stanowisko objęła Iza Zbonikowska, która zastąpiła Beatę Jankowską, właścicielkę wydawnictwa Best Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iza-zbonikowska-naczelna-outdoor-media,8044,artykul.html

Wcześniej Iza Zbonikowska związana była z Grupą Pracuj, gdzie odpowiadała za teksty na stronie Pracuj.pl oraz do publikacji „Pracodawcy”, „Praktyki” oraz „Przewodnik Podyplomowy”. Następnie przez niemal rok związana była z redakcją miesięcznika marketingu i sprzedaży „Brief” oraz portalu Brief.pl, gdzie pracowała na stanowisku dziennikarza.

- To kolejny etap rozwoju naszego magazynu. Już pierwsze dni współpracy i doskonałe referencje przekonały mnie o przysłowiowym strzale w 10. Iza pojawia się w momencie debiutu naszego magazynu w sieci Empik oraz podwójnej okładki. Myślę, że umocni naszą pozycję na rynku – mówi Robert Załupski z Promo Expo, Wydawcy OUTDOOR MEDIA.

Źródło: PROMO EXPO
www.outdoor-media.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764