logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE

  PR 06.06.2023, przeczytano 663 razy
ilustracja

GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-albrychiewicz-awansuje-na-stanowisko-ceo-groupm-cee,400315,artykul.html

Izabela Albrychiewicz, związana z grupą WPP od ponad 24 lat, obejmuje nowo utworzone stanowisko po czterech latach w roli CEO GroupM Poland. Przez ostatnie dwa lata lokalne obowiązki łączyła z rolą Cluster Lead CEE, w ramach której wspierała rozwój kompetencji i oferty regionalnych biur GroupM.

Nowe podejście do zarządzania rynkami Europy Środkowo-Wschodniej zapewni GroupM lepsze dopasowanie do potrzeb klientów. Izabela Albrychiewicz, jako CEO CEE, będzie teraz aktywniej wspierać marketerów w realizacji ich celów biznesowych na poziomie regionu.

Skoncentrowane na wzroście i rozwoju klientów, współpracujące w ramach CEE rynki, zacieśnią współpracę na gruncie wymiany wiedzy, narzędzi i technologii.

- Taka integracja rynków Europy Środkowo-Wschodniej pozwoli lepiej wykorzystać ich łączną skalę, zwiększy wydajność i zapewni szybkość podejmowania decyzji. Otworzy także lepsze możliwości kariery dla naszych pracowników. Ten bliższy „alians” będzie służył obecnym klientom o zasięgu regionalnym (CEE) oraz pozwoli nam skutecznie wspierać biznes międzynarodowych klientów, którzy zdecydują się rozszerzyć działalność o rynki CEE – skomentował Josh Krichefski, CEO GroupM na region EMEA i Wielką Brytanię - Izabela od jakiegoś czasu nieformalnie te zadania realizowała. Teraz jej rolę formalizujemy, dostrzegając jej wkład i fundamentalne znaczenie dla sukcesu GroupM w CEE – dodaje.

- Jako Cluster Lead w CEE miałam szansę bliżej poznać i zrozumieć rynki regionu. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu ich liderów, widzę wielki potencjał bliższej współpracy i wymiany wiedzy oraz innowacji pomiędzy nimi. Ukonstytuowanie mojej nowej roli zbiega się z trendem regionalizacji struktur w obrębie działów marketingu, które tym samym szukają partnerów agencyjnych również na poziomie regionalnym. W nowej roli będę więc bliżej potrzeb reklamodawców i specyfiki globalizującego się rynku mediów – mówi Izabela Albrychiewicz - Na znakomitej większości rynków regionu GroupM jest największym graczem, z udziałem oscylującym wokół 30 proc. inwestycji reklamowych. Chciałabym, żeby w każdym z krajów, poza skalą marka GroupM była też pierwszym skojarzeniem szefów marketingu na hasło „efektywność i innowacje” – dodaje.

Regionalna CEO GroupM zwraca też uwagę na makroekonomiczny potencjał regionu CEE, który w najbliższych latach będzie rozwijał się szybciej niż zachodnie gospodarki – pokazują to m.in. prognozy Komisji Europejskiej. Postawy konsumentów w regionie sprzyjają aktywności reklamowej m.in. branż retail, telekomunikacyjnej, FMCG czy farmaceutycznej. Inwestycjom reklamowym sprzyjała też m.in. rekordowo niska stopa bezrobocia na większości rynków CEE, wpływająca na budżety i aktywność konsumentów w kategorii dóbr trwałych.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764