logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE

  PR 06.06.2023, przeczytano 786 razy
ilustracja

GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-albrychiewicz-awansuje-na-stanowisko-ceo-groupm-cee,400315,artykul.html

Izabela Albrychiewicz, związana z grupą WPP od ponad 24 lat, obejmuje nowo utworzone stanowisko po czterech latach w roli CEO GroupM Poland. Przez ostatnie dwa lata lokalne obowiązki łączyła z rolą Cluster Lead CEE, w ramach której wspierała rozwój kompetencji i oferty regionalnych biur GroupM.

Nowe podejście do zarządzania rynkami Europy Środkowo-Wschodniej zapewni GroupM lepsze dopasowanie do potrzeb klientów. Izabela Albrychiewicz, jako CEO CEE, będzie teraz aktywniej wspierać marketerów w realizacji ich celów biznesowych na poziomie regionu.

Skoncentrowane na wzroście i rozwoju klientów, współpracujące w ramach CEE rynki, zacieśnią współpracę na gruncie wymiany wiedzy, narzędzi i technologii.

- Taka integracja rynków Europy Środkowo-Wschodniej pozwoli lepiej wykorzystać ich łączną skalę, zwiększy wydajność i zapewni szybkość podejmowania decyzji. Otworzy także lepsze możliwości kariery dla naszych pracowników. Ten bliższy „alians” będzie służył obecnym klientom o zasięgu regionalnym (CEE) oraz pozwoli nam skutecznie wspierać biznes międzynarodowych klientów, którzy zdecydują się rozszerzyć działalność o rynki CEE – skomentował Josh Krichefski, CEO GroupM na region EMEA i Wielką Brytanię - Izabela od jakiegoś czasu nieformalnie te zadania realizowała. Teraz jej rolę formalizujemy, dostrzegając jej wkład i fundamentalne znaczenie dla sukcesu GroupM w CEE – dodaje.

- Jako Cluster Lead w CEE miałam szansę bliżej poznać i zrozumieć rynki regionu. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu ich liderów, widzę wielki potencjał bliższej współpracy i wymiany wiedzy oraz innowacji pomiędzy nimi. Ukonstytuowanie mojej nowej roli zbiega się z trendem regionalizacji struktur w obrębie działów marketingu, które tym samym szukają partnerów agencyjnych również na poziomie regionalnym. W nowej roli będę więc bliżej potrzeb reklamodawców i specyfiki globalizującego się rynku mediów – mówi Izabela Albrychiewicz - Na znakomitej większości rynków regionu GroupM jest największym graczem, z udziałem oscylującym wokół 30 proc. inwestycji reklamowych. Chciałabym, żeby w każdym z krajów, poza skalą marka GroupM była też pierwszym skojarzeniem szefów marketingu na hasło „efektywność i innowacje” – dodaje.

Regionalna CEO GroupM zwraca też uwagę na makroekonomiczny potencjał regionu CEE, który w najbliższych latach będzie rozwijał się szybciej niż zachodnie gospodarki – pokazują to m.in. prognozy Komisji Europejskiej. Postawy konsumentów w regionie sprzyjają aktywności reklamowej m.in. branż retail, telekomunikacyjnej, FMCG czy farmaceutycznej. Inwestycjom reklamowym sprzyjała też m.in. rekordowo niska stopa bezrobocia na większości rynków CEE, wpływająca na budżety i aktywność konsumentów w kategorii dóbr trwałych.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.
Kamila Bidzińska awansuje w SEC Newgate CEE
Kamila Bidzińska awansowała w strukturach SEC Newgate CEE na stanowisko Managing Partnera. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director. Obecnie do jej zadań należy prowadzenie projektów dla klientów strategicznych, rozbudowa zespołu oraz wsparcie firmy w dalszym rozwoju działalności. Raportuje bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Founding Partner/CEO SEC Newgate...
Martyna Solińska dyrektor zarządzającą 38Content Communication
Z początkiem października Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication. W nowej roli będzie odpowiadać za bieżące zarządzanie agencją, rozwój talentów i kompetencji oraz nowych obszarów biznesowych. Przed objęciem nowej funkcji zarządzała w agencji kompetencjami strategicznymi oraz doradczymi jako Strategy...
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski, z ponad 12-latnim doświadczeniem w branży digital marketingu, związany jest z ONE House od maja 2021 roku. Dotychczas, jako Senior SEM & Paid Social Manager, odpowiadał za planowanie i zakup kampanii internetowych oraz koordynację zespołu odpowiedzialnego za działania digitalowe. W nowej roli jego obowiązki zostaną poszerzone o rozwój portfolio wszystkich...
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect
Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w tym m.in. Link4, Wonga.com czy Tchibo. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764